Hub Performance Analyst

CÔNG TY TNHH CHUYỂN PHÁT NHANH LAZADA VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Monitor key hub performance indicators in order to meet company’s service quality standards

- Closely communicate with different parties and proactively notifying key customers to timely follow on service discrepancy

- Provide regular performance updates which identifies actions, change and investment require to achieve our service and cost targets.

- Repair reports as requested.

- Analyze root cause impacting country hub KPIs and identifying opportunities for continuous service quality improvement

- In conjunction with hub and cross function owners work to identify performance gap and initiate appropriate improvement response to address the issues

- Set up and lead regularly review performance issues to secure buy-in and accountability for the actions

- In conjunction with the hubs, PMP and cross function to identify hub performance gap and initiate appropriate corrective and follow up action plan with responsible line and functional management.

- Develop, recommend and participate in the process of determining performance standard and target for all the key indicators.

- Formulate and develop contingency plan with all key hubs management to initiate in the event of a service failure.

- Communicateand ensure implementation of hub performance plan in line with regional hub objectives and improvement projects.

Yêu cầu công việc

Talent attributes:

- Strong decision making, interpersonal and change management skills, project management and ability to work well with all levels of operations management and staffs.

- Working location is movable

- Ability to develop and establish long term relationships.

- Excellent communication and presentation skills both verbal and written.

- Proven analytical skill and advance knowledge of MS office (Excel, Access, Powerpoint).

Qualification and Skills:

- Degree in Business, Transportation, Statistics, Computer Science and all related studies.

- Experience in monitoring control centre or call centre will be an advantage

- Strong analytical and problem-solving skill.

- Good command of both spoken and written in English.

- Proficiency in MS Excel, MS Access, MS Powerpoint.

- Knowledge or experience in using database application for data analysis, e.g. SQL server is highly preferred.

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-03-31 18:30:01

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    26 - 35

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hub Performance Analyst - Mã tin đăng: 1230274. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 19-20, Saigon Center - Tháp 2, 67 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Bưu chính viễn thông,, Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận,, Thống kê
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 6 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây