Human Resources & Admin Manager

CORONA RESORT & CASINO PHU QUOC, VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
CẦN THƠ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Position Summary:
The Human Resources & Admin Manager’s role is to oversea the administrative operation of Phu Quoc Tourism Development and Investment JSC.
This position in charge of the department included but not limit for administrative, office management, allocate responsibilities to complete a range of administrative duties in different departments/ properties.
This position is a key assistant to the management to supervise operations of company and plan the most efficient administrative procedures.
Responsibilities:
•Plan and coordinate administrative procedures, systems and devise ways to streamline processes the most efficient administrative procedures;
•Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate other business operations;
•Manage schedules and deadlines;
•Monitor inventory of office supplies. Monitor costs and expenses to assist in budget preparation;
•Oversee facilities services, maintenance activities;
•Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, event planning etc.);
•Ensure operations adhere to policies and regulations;
•Keep abreast with all organizational changes and business developments;
•Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies;
•Assigns duties and examines work accuracy, neatness, and conformity to policies and procedures. Administers auditing to ensure quality;
•Drafting & edit policies and procedures;
•Be a representative of Company in working with the local authorities and community in all relevant matters required for the business;
•Recruit and train personnel and allocate responsibilities and office space;
•Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency;
•As needed, support acquisition integration and other projects as assigned.

Yêu cầu công việc


•Working location base in Phu Quoc, Kien Giang.
•Bachelor degree and a higher education completed required.
•Five years of experience as an Human Resources Manager in the international company or hospitality/ Casino industry preferred.
•In-depth understanding of office management procedures and legal policies.
•An analytical mind with problem-solving skills. Ability to act and understand a sense of urgency.
•Excellent organizational and multitasking abilities
•Strong management and leadership skill
•Exceptional and professional communication & presentation skills, both oral and written by Vietnamese and English.
•Microsoft knowledge is required.
•Must be able to work self-directed, handle a fast-paced and work under pressure and meet deadlines with particular attention to detail.
•Must present a well-groomed appearance.
•Excellent guest service skills. Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.

Quyền lợi





Competitive salary & package





Accommodation, daily meals and shuttle bus provided





Professional work environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2018-12-16 14:54:58

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Human Resources & Admin Manager - Mã tin đăng: 329768. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CORONA RESORT & CASINO PHU QUOC, VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Pháp lý, Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/11/2018
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây