IT HELPDESK Executive

HARVEY NASH GROUP
Mức lương
salary range 40,000,000 vnd - 44,000,000 vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Key Accountabilities (Main areas of work responsibilities)


  • Responsible for daily or weekly tape rotation and work with Backup team on backup process and procedures support. On-site “hands & legs” assistance on hardware troubleshooting

  • “Hands and Legs” for Mobile Telecommunication requests for internal customers. E.g. New mobile line or phone requests.

  • IT “Hands and Legs” on Site Open and Closure projects

  • Responsible for all on-site Audio and Visual Support requests, including Monsanto Video Conference equipment, issues and local and regional Townhall support

  • Responsible for Local printing and scanning equipment support

  • Local Server Room support, such as hands and legs to work on equipment and manage server room equipment inventory

  • Handle VIP support for in-country leadership team

  • Perform IT Procurement requests onsite by ensuring good governance of Monsanto Procurement Policies

  • Assist in Audits in-country

  • “Eyes and Ears” and “Hands and Legs” onsite for Global projects roll-out

SKILL REQUIREMENT

·      Good communication and presentation skills.


·      Ability to handle high volume work with competing priorities in a dynamic environment.


·      Able to work independently with minimum supervision, able to take total responsibility for all tasks assigned from start to finish.


·      Able to work with staff at all levels and possess good interpersonal skills to gain their trust and cooperation, particularly to assist staff with their daily system problems and training advice.


  • Very strong customer service orientation

  • Very strong troubleshooting skills

TECHNICAL REQUIREMENT:

·      Basic understanding of Ethernet, TCP/IP and cabling concepts essential, MPLS, VPN, leased lines and ISDN.


·      Microsoft and Cisco Certification is preferable.


  • Must have experience:
    • Microsoft Exchange (outlook client)

    • Mobile devices such as Apple and Android devices

    • SOEs (standard operating environments)

    • Productivity Software (Office 365)


  • Recommended experience:
    • WebEx & CISCO Telepresence

    • Remedy (ticketing system)

    • ITIL framework




Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-30 10:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT HELPDESK Executive - Mã tin đăng: 566005. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HARVEY NASH GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Type: contract
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây