IT Helpdesk

CÔNG TY TNHH B.BRAUN VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Khu Công Nghiệp Thanh Oai, Bích Hòa, Thanh Oai, Hà Nội (Hà Nội)
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

• Helpdesk:
- Being the first level to receive Users request by ticketing, email, phone system
- Response to User request in complying with SLA
- Resolving the ticket in complying SLA.
- Provide relevant IT training, guideline to Users such as IT Orientation Training, How-to, etc.,
- Logging, evaluating, analyzing, and classifying the ticket
- Escalate, coordinate with senior level or external service provider to ensure the service is delivered according to agreement or SLA.
• System Administration and Development:
- Develop, maintain technical documents
- Undertake roles & responsibilities which are delegated by the Managers
- Propose & perform corrective, preventive, repair actions.
- Install, deploy system, software in comply with standards. Ensure only standard, licensed software installed.
- Troubleshooting relevant incidents. Escalate and coordinate with external service providers in resolving problem if needed.
- Proactively monitoring system update such as WSUS, McAfee to ensure the system is up-to-dated as required and standards.
• Backup and restore operation:
- Exchange the right tape.
- Recall the tape when restoration is needed.
- Collecting, transferring the tape to Safebox, Off-site location
- Review backup job of previous day & record status into log
• Stakeholder Engagement:
- Communicating with User in professional manner
- Actively involve and providing service according to SLA
- Participating teambuilding activity
- Be friendly and customer-oriented attitude

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

- Fresh graduated from Universities with majoring in Information technology.
- Could communicate in English
- Customer Support mindset
- Have knowledge and experience in Windows and Office 365, Backup and Restoration, Server and Storage is an advantage

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Company bus from the central to company
- International working environment with many training opportunities
- Attractive performance bonus & salary review

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-05-12 15:50:19

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 1964649. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cụm Công nghiệp Thanh Oai, Thanh Oai, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
IT Helpdesk
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
đại học
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây