IT Helpdesk Specialist

INTERNATIONAL SCHOOL HO CHI MINH CITY (ISHCMC)
Mức lương
10,000,000 - 16,000,000 vnd
Địa điểm làm việc
hồ chí minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• To plan and develop rollout plan for new technologies
• Managing classroom support for IT and Audio Visual (e.g. Apple TV, Projectors, Intereactive technology, and applications)
• Desktop operation system management and planning
• To maintain Firewall and ensure robust wireless connectivity
• Managing logistics for school’s IT needs (e.g. ipads, ipad charging carts, computers, copiers, printers, projectors, etc.)
• To research and investigate new technologies that can help improve IT support and processes
• Repair and upgrade PC hardware and software, including scheduled maintenances.
• Assist the Helpdesk Manager in the continued maintenance and smooth running of the IT Operation.
• To liaise with vendors
• Management of IT incidents in the incident management system (Service Desk System).
• Provide Level 0 /1 support all applications and infrastructure
• Managing the provisioning and de-provisioning process of school’s IT resources by engaging staff and students to ensure that device and get connected to the network and provide support data backup and recovery
• Act as a single point of contact from customers (internal staff) regarding IT issues via phone, email or in person
• Maintaining inventory of equipment and software licences; update computers with latest service packs, patches and applications; prepare Service Desk reports to enable the IT operations to run effectively.
• Ensure that helpdesk processes/procedures and kept up-to-date
• Provision of professional and high-level customer service ensuring unresolved issues and queries are promptly escalated as per protocol.
• Mobile Device Management operation

Yêu cầu công việc

Bằng cấp: Đại học
Độ tuổi:
Hình thức: Nhân viên chính thức

Quyền lợi

Bảo hiểm theo quy định
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Thưởng
Đồng phục
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-20 18:10:11

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk Specialist - Mã tin đăng: 510992. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 28 Võ Trường Toản, An Phú, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Giáo dục / Đào tạo,, CNTT - Phần mềm,, CNTT - Phần cứng / Mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây