IT Service Desk

FPT SOFTWARE
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng: FPT Complex Building, Nam Ky Khoi Nghia, Hoa Hai Ward, Ngu Hanh Son District, Danang, Ngũ Hành Sơn
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Incident/Ticket management (Jira, ServiceNow), classify service request/ticket, assign priority and create ticket as per the predefined definitions
• Knowledge base will be maintained as continuous process with in support
• Update ticket/incident status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA
• First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or allocate ticket to appropriate support person/group
• Provide guidance and training (remotely) to end users on need basis
• Understand/research customer business and operation processes as well as DMS application knowledge for supporting
• Perform other tasks as assigned by direct manage
• Ownership of raised and escalated issues. Manage and co-ordinate operations from opening to closure of all tickets follow SLA
• Application, system dashboard monitoring 24x7
• Provide customer IT Service Desk support 24x7x365
• Provide support in person, on the phone or via email as appropriate

Yêu cầu công việc

• Computer and IT basic literate
• Experience of Incident/ticket management is a plus
• Have good customer support mindset and attitude
• Be capable of working on the night shift
• Fast learning
• College or University Graduation (IT is preferable)
• Good at English at least 2 skills (reading and writing). TOEIC >= 450.
• Proactive
• Have AMS Processes understanding is a plus
• Good skill on Microsoft Office (for reporting)
Working time:
• Shift 1: 3:00PM - 11:30PM
• Shift 2: 11:00PM - 7:30AM (next day)
• Note:
Shift/Man/Week: 5 shifts
Duration of work shift: 8.5 hours

Quyền lợi

• 4% Loan Interest Rate Support
• Be part of our hugely international environment; we are currently working with the Global customers, where you can have many opportunities to working oversea.
• Great opportunity to grow with the company;
• Awesome social events and parties for employees;
• Wear what you want, be your unique self at work;
• Relocating package: Up to 100M (for senior candidates from Hanoi/HCM.C to Danang)
• Competitive salary package based on skills and experience.
• We create great teams and take very good care of them;
• Frequent staff activities and company parties;
• Working type: at the office (Danang, Vietnam)
• A slot to buy FPT Plaza Apartment at promotion price (14.8M/m2)

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-16 02:52:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk - Mã tin đăng: 3095725. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: FPT Software Đường D1 Phường Tân Phú , District 9, Ho Chi Minh | FPT Cau Giay Building, Cau Giay, Ha Noi | Nam Ky Khoi Nghia, Ngu Hanh Son, Da Nang

Thông tin chung

Ngành nghề
IT Phần cứng / Mạng, IT phần mềm, Việc làm IT
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây