IT Support Officer

CORONA RESORT & CASINO PHÚ QUỐC
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Support Officer is responsible for installing and configuring computer hardware operating systems and applications, talking staff/clients through a series of actions, either face to face or over the telephone to help set up systems or resolve issues and providing support, including procedural documentation and relevant reports.

***Responsibilities

• Testing and evaluating new technology.
• Any other duties consistent with the job as directed by management.
• Troubleshooting system and network problems and diagnosing and solving hardware/software faults.
• Monitoring and maintaining computer systems and networks.
• Rapidly establishing a good working relationship with customers and other IT team.
• Installing and configuring computer hardware operating systems and applications.
• Working continuously on a task until completion.
• Perform daily checklist and report to relevant IT team/vendors if there is any issue.
• Supporting the roll-out of new applications.
• Following diagrams and written instructions to repair a fault or set up a system.
• Replacing parts as required.
• Talking staff/clients through a series of actions, either face to face or over the telephone to help set up systems or resolve issues.
• Setting up new users&039; accounts and profiles and dealing with password issues.
• Providing support, including procedural documentation and relevant reports.
• Responding within agreed time limits to call-outs.

Yêu cầu công việc

• Sound English communication skills in written and oral forms.
• Professional appearance.
• Graduated College or above with the related major.
• Good working knowledge of MS Office Suite. Familiarity with other office automation packages is preferable.
• Working at Corona Resort & Casino Phu Quoc.
• Possess working knowledge of Microsoft Desktop and Network Operating Systems, Antivirus and E-Mail/Internet systems.
• Experience in the use of network monitoring tools, remote desktop tools.
• Previous working experience in a LAN/WAN environment as Helpdesk IT/ Technician IT at least 1 year.
• Good communication and customer service skills.

Quyền lợi

• Medical care 24/7 provided.
• Competitive salary.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to laws.
• Monthly seniority allowance.
• Accommodation, daily meals and transportation to the company (for staffs who stay in dormitory) or monthly housing allowance provided.
• Relocation ticket and annual home leave ticket provided.
• 13th month salary.
• Monthly tip and service charge fee.
• Dynamic and professional working environment.
• Training and promotion opportunities.
• Daily uniforms, laundry and standard meals provided.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-08-05 13:02:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support Officer - Mã tin đăng: 2918654. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CORONA RESORT & CASINO PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/08/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây