IT Support Supervisor

JABIL VIETNAM COMPANY LIMITED
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Offer new ideas and suggestions for improvement. Identify and implement new practices and processes that are “best in field”.
- Exchange knowledge and information with other Jabil facilities to ensure best practices are shared throughout the Jabil organization
- Participate in the Performance management, Preparation and delivery of Performance Reviews, Personnel Development Plans, Training Plans, Terminations, Turnover, Succession Planning, Reward and Recognition Programs etc.
- Understand and embrace the business and IT strategic direction
- Project Management as required
- Training of site and corporate tools, processes and service delivery
- Confer with reporting manager on complex or unusual situations
- Participation and coordination of work schedules, priorities, and performance management of personnel for IT related tasks and services
- Engage with customers to evaluate issues and opportunities for improvement
- May perform financial related duties as directed by supervisor
- Maintain discretion and confidentiality in all areas pertaining to data and proprietary information, whether internal to Jabil or customer specific
- Participate in Recruitment of IT support personnel
- Participation in metrics management and performance of IT support and services
- Demonstrate a commitment to customer service; anticipate, meet and exceed expectations by solving problems quickly and effectively, making customer issues a priority.
- Schedule personnel job duties to provide necessary coverage
- Provide regular updates to appropriate managers
- Organize verbal and written ideas clearly and use an appropriate business style
- Compliance with regulatory requirements, Security policies, and SOX related activities
- Assure that procedures and work instructions are efficient and not redundant
- Ability to work effectively under pressure with constantly changing priorities and deadlines
- Establish new measurement systems if/where possible
- Understand business processes and business tools in the current environment
- Participate and drive toward continuous improvement in metrics, performance and customer satisfaction of the team including the analysis of key metric data
- Participate in the exchange of ideas and information within the department

Yêu cầu công việc

. Bachelor&039;s Degree preferred.
· Or an equivalent combination of education, training or experience
· 2-3 years work-related experience required.
· Minimum of 1-2 years management experience preferred.
· ITIL experience preferred

Quyền lợi

On-the-job training with experienced staff

Company Shuttle Bus

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-26 23:02:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support Supervisor - Mã tin đăng: 2831090. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

JABIL VIETNAM COMPANY LIMITED

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Cấp quản lý điều hành, IT - Phần mềm, IT-Phần cứng/Mạng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây