Key Account Management Team Leader

Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


1. Relationship management:



  • Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies.

  • Acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements

  • Alerting the sales team to opportunities for further sales within assigned clients.

  • Attending meetings with clients to build relationships with existing accounts.

  • Letting clients know about other products the company offers.


2. Performance Monitoring



  • Working closely with the Sales team and internal core operation.

  • Escalating and resolving areas of concern as raised by clients.

  • Client retention & growth: Responsible for client retention and manages benchmarking exercises for clients.

  • Carrying out client satisfaction surveys and reviews.

  • Monitoring monthly performance against set targets, and ensure that immediate actions are taken in case of deviations (incl. timely / accurate reporting).

  • Conducting regular and structured review sessions with assigned customers including; process for continuous improvement and innovation, review of customer strategy and priorities as well as operational excellence delivery.

  • Project Management: Responsible for coordinating internal resources for client enhancement project work. Works with internal teams to establish live dates and scope out the project details. Responsible for negotiating project costs to clients and managing expectations concerning implementation dates.

  • Effectively handing over and transition new business into operations to ensure that customer requirements and company commitments are met.


3. Leading



  • Assigning task to team members

  • Managing, coaching and training key account team members

  • Evaluating team member's performance


Yêu cầu công việc



  • Bachelor’s degree in marketing, business administration, sales, or relevant field; Master’s degree preferred

  • 3+ years of experience in in sales, management, key account management, or relevant experience

  • Proven results of delivering client solutions and meeting sales goals

  • Excellent verbal and written communication skills; must be a listener, a presenter, and a people-person

  • Ability to multitask and manage more than one client account

  • Encouraging to team and staff; able to mentor and lead

  • Strong interpersonal, presentation, problem/data analytic and negotiation skills

  • Quick adaption to fast based industry and technical product

  • Having e-commerce experience is preferred


Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Chế độ thưởng

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-08-04 21:00:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Key Account Management Team Leader - Mã tin đăng: 1480712. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Bưu chính viễn thông , Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/08/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây