Manager - Call Center, Client Care & Complaint HandlingTop management

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


•Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization:
•Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
•Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints
•Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty
•Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations
•Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
•Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability
•Co-ordinate and manage client service projects and initiatives
•Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs

Yêu cầu công việc


•Service oriented mindset
•Strong people management and influencing capability
•Strong Communication and presentation skill
•Strong problem solving and complaint handling skill
•Ability to control over the employees and encourage them regularly.
•Making decision skill
•Coaching and training capability
•Good command of PC skill (Excel, Word, Access), team working, English (speaking and writing)
•At least 4 years of experience in Call Center.

Quyền lợi





Thưởng tháng 13, Thưởng AIP, Pension, Health Care, Health check,.....


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-25 15:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Manager - Call Center, Client Care & Complaint HandlingTop management - Mã tin đăng: 1151648. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SUN LIFE VIETNAM INSURANCE COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm, Ngân hàng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây