Assist in the management of communications budgets.
Perform special projects and any other duties assigned by the Board of Directors
Assist in developing working relationships, cultivating and enhancing beneficial relationships with influential media contacts.
Plan, propose & execute Marketing activities for all Brands according to monthly, yearly MKT plans.
Follow-up, and execute related activities in Brand’s communication events and company events.
Report to the Board of Directors and work with other teams to develop the brands.
Observe, analyze, evaluate and report on monthly and yearly marketing activities.
Identify and cultivate new communications and media exposure opportunities.
Create, develop and produce content for the website and social media channels.
Assist in developing and maintaining a database of media contacts, acting as media liaison as required.
Identify target audiences, then choose effective communications methods to effectively access those audiences
Generate opportunities for cross-promotion with all current and potential partners.
Manage website & social media channels of all Brands.
Assist in enhancing public perception through press releases, relationship building, and social media.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Xác định và trau dồi các cơ hội giao tiếp và tiếp xúc với phương tiện truyền thông mới.
Quan sát, phân tích, đánh giá và báo cáo các hoạt động marketing hàng tháng, hàng năm.
Quản lý trang web và các kênh truyền thông xã hội của các Thương hiệu.
Hỗ trợ phát triển và duy trì cơ sở dữ liệu về các mối quan hệ truyền thông, đóng vai trò là người liên lạc với các bên truyền thông theo yêu cầu.
Hỗ trợ nâng cao nhận thức của công chúng đối với thương hiệu thông qua các thông cáo báo chí, xây dựng mối quan hệ và truyền thông xã hội.
Thực hiện các dự án đặc biệt và bất kỳ nhiệm vụ nào khác do Ban Giám đốc giao
Hỗ trợ phát triển các mối quan hệ công việc, vun đắp và tăng cường các mối quan hệ có lợi với truyền thông có ảnh hưởng.
Hỗ trợ quản lý ngân sách truyền thông.
Lập kế hoạch, đề xuất & thực hiện các hoạt động Marketing cho tất cả các Thương hiệu theo kế hoạch MKT hàng tháng, hàng năm.
Tạo, phát triển và sản xuất nội dung cho trang web và các kênh truyền thông xã hội.
Báo cáo với Ban Giám đốc và làm việc với các nhóm khác để phát triển thương hiệu.
Tạo cơ hội phát triển chéo với tất cả các khách hàng hiện tại và tiềm năng.
Theo dõi và thực hiện các hoạt động liên quan trong các sự kiện truyền thông của Thương hiệu.
Xác định khách hàng mục tiêu, sau đó lựa chọn phương pháp truyền thông để tiếp cận hiệu quả với nhóm khách hàng đó.