Marketing Manager (FMCG)

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM DINH DƯỠNG NUTIFOOD
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Defines the brand’s vision, positioning statements and creates strategies to support the vision.
Goes on field on a regular basis to understand the current state of the business and generate new insights that can be translated into strategies and programs that will help achieve company goals.
Develops advertising, media and project briefs. Works closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
Flawless and timely execution of the brand’s marketing programs. Monitors and evaluates program results against planned objectives. Quickly recommends and implements contingency plans to ensure achievement of objectives.
Develops and updates consumer portrait, understands in store environment, contributes to category strategy, defines desired relative price, provides recommendation to pricing and promotional strategy, proposes SKUs for key channels and key customers
Provides sales team with the necessary support to enable them to sell the product i.e. printed and/or electronic promotional materials, product trainings, etc.
Closely works with Demand Planners in the development of product forecasts and regularly monitors inventory and supply levels in ensuring forecast accuracy achievement. Negotiates and aligns forecast considerations and targets with Trade Marketing.
Leads and manages new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches. Works on pre-launch planning and launch preparations for pipeline of new products.
Develops a strong marketing plan to support attainment of sales, profit and marketing objectives.
Develops promotional and communication materials that adhere and comply with regulatory, legal and medical guidelines.
Ensures consumer centricity, applies Innovation levers, contributes and executes Innovation pipeline, maintains vibrancy via relevant renovation for his/her brands
Fingertip knowledge of key business data and applies an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process. Puts together and manipulates own data.

Yêu cầu công việc

Good analytical, strategic thinking for brand management.
Excellent at project management, new product development
Influential & alignment skill with cross-function & high-level stakeholders.
At least 2 years of experience Marketing in FMCG with 2 years of experience in brand management.
Bachelor degree in Marketing or related field is preferred.
Can-do attitude with strong influencing skill, delivering the results and able to make change.

Quyền lợi

Nghỉ phép năm
Đào tạo
Đồng phục
Tăng lương
Chế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Du Lịch
Chăm sóc sức khỏe
Công tác phí
Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-03 20:12:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Marketing Manager (FMCG) - Mã tin đăng: 2149488. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 281-283 Hoàng Diệu, P.6, Q.4

Thông tin chung

Ngành nghề
Tiếp thị / Marketing , Thực phẩm & Đồ uống , Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/09/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây