Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service Officer

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN AEG - VIỆT NAM
Mức lương
8 - 16 triệu
Địa điểm làm việc
TP.HCM
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Re-enrollment
- Do re-enroll and care call, Consult extra course at AEG
- Fill up classes with students to meet the minimum number of students in each class
- Responsible for re-enrollment monthly target
Course Administration
- Update parents/ students with course progress, input results
- Manage class information/schedule: open, cancel, delay, start date, end date, term/final test, parents meeting Deliver product presentations
- Prepare and maintain class folders
Customer Service
- Check attendant Call absence, Visit class
- Prepare and do customer survey (via hard copy form and telesales)
- Support with organizing events/ activities for students, Handle students’ requests/ complaints on a daily basis
Admin Tasks
- Check and follow up all requests till the end, Manage transfer fee/transfer class/save fee document
- Update student list daily
- Manage enrollment document, Update and manage student information

Yêu cầu công việc

- At least 1 year(s) of working experience in the equivalent positions
- Be able to work by shifts, Saturday & Sunday
- Problem analytical and solving abilities
- Good communication and persuasion skills
- Graduated College/University in Economics, Business Administration Foreign Language or equivalent fields
- Strong customer service skills
- Good at English

Quyền lợi

- Other benefits: laptop, telephone, uniform, free employee parking
- Professional and holistic training
- Creative, supportive and competitive colleagues
- 12 days annual leave
- Competitive basic salary + bonus
- Discount on English courses for IELTS preparation at AEG Vietnam
- Discount for employee&039; children
Working Locations:
AEG - 2 Hoang Viet, Ward 4, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
AEG - 422 Nguyen Thi Thap, Tan Quy Ward, District 7, TP. HCM
AEG - 190 Quang Trung, Ward 10, Go Vap District, Ho Chi Minh City
AEG - 37B Pham Ngoc Thach, Vo Thi Sau Ward, District 3, Ho Chi Minh City

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-20 01:02:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Customer Service Officer - Mã tin đăng: 3114701. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN AEG - VIỆT NAM

Quy mô: 500-1000 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng/, Biên - Phiên dịch/, Tư vấn
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây