Nhân viên chăm sóc khách hàng - FMCG Customer Staffs

Mức lương
5 tr - 12 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Job Description Summary:


The Customer Support Associate position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support and resolution of non-routine problems regarding client's product or services.


Job Description:


Essential Functions/Core Responsibilities


• Ensure service delivered to our customers meets contractual Key Performance Indicator (‘KPIs’)


• Clarify customer requirements; probe for understanding, use decision-support tools and resources to resolve customer issues that are non-standard/unstructured and require some clarification or conceptual thinking


• Listen attentively to customer needs and concerns; demonstrate empathy while maximizing opportunity to build rapport with the customer


• Greet customers in a courteous, friendly, and professional manner using agreed upon procedures


• Maintain broad knowledge of client products and/or services


• Prepare complete and accurate work including appropriately notating accounts as required


• Participate in activities designed to improve customer satisfaction and business performance


• Offer additional products and/or services


• Track, document and retrieve information in call tracking database


Yêu cầu công việc


• High school diploma with six plus months of customer service experience preferred
• Courteous with strong customer service orientation


• Strong computer navigation skills and PC Knowledge 


• Ability to effectively communicate, both written and verbally 


• Ability to learn including strong problem solving skills


• Dependable with proficient attention to detail


• Skilled in multi-tasking; including the ability to be flexible and adapt to changes quickly


• Tolerance for repetitive work in a fast-paced, high production work environment 


• Ability to work as a team member, as well as independently 


• Demonstrate patience in all customer contact situations; including maintaining a pleasant and professional tone and manner


• Able to rotate shifts, as needed


Will be working at District 7 


Languages Supported – Vietnamese and English


Working Hours – Hours of operations will be from 8am to 5pm local time in Vietnam, Monday to Friday, Saturday from 8am – 12pm


Quyền lợi

  • Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-07-10 18:30:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân viên chăm sóc khách hàng - FMCG Customer Staffs - Mã tin đăng: 1429787. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Y tế / Chăm sóc sức khỏe , Dịch vụ khách hàng , Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
: trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây