Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng/Guest Relation Officer

BRILLIANT HOTEL DANANG
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Quận Hải Châu - Đà Nẵng ( Đà Nẵng)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

To maintain company standards for hygiene and physical appearance To represent the hotel in a positive manner, even if not at work Follow all regulations and procedures as laid down by the company To be fully informed on the Hotel’s product and It’s services To liaise with other departments on related issues To contribute to the total guest satisfaction of the hotel . Be fully aware of arrivals, departure and special requests of in-house guests Ensure all operations information are handed over properly shift by shift, day by day Be familiar with room rates structure and taking reservation procedure Assist with room escorts, luggage when necessary. Ensure guests advised of all activities and facilities available. In charge of all guests special requirements as confirming air ticket, arrange transportation or tour excursion, airport pick up and seeing off… Be responsible to meet and to talk to the guest at all times with a cheerful and positive attitude Always use the guest’s name in conversations. In charge of all recommendations for shopping, restaurants… Always recommend in house restaurant, facilities and try to up-selling at every opportunity. Check and follow up with VIP status, Guests birthday or guests wedding anniversaries to ensure guests satisfaction To be fully familiar with the geographical, cultural, and historical aspect of Danang and Hoian as well as updating all tourist attractions, tours, beaches, shopping and restaurants… Record all guest complaints, guest comments, all damage or loss of guest property, and other relevant information in the log book Check and follow up lost and found with housekeeping department Check and double check VIP arrival rooms Assist showing around for the inspection within the hotel and guest room in manager absents To farewell departing VIP guests at the entrance Inform management promptly of any guest dissatisfaction or suggestions Follow-up on any guest request with other departments and ensure request has been carried out.

Yêu cầu công việc

- Good Korean & apperance - 1 year experience in the same position is preffered

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

As per Labor Code Competative salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-10-05 06:03:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng/Guest Relation Officer - Mã tin đăng: 3003161. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

BRILLIANT HOTEL DANANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Chăm Sóc Khách Hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/11/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây