Nhân Viên Hỗ Trợ Khách Hàng

GEAR INC (MỚI)
Mức lương
461
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Description
Successful candidates will join our team to assist in answering questions, troubleshooting, replicating customer experiences, and escalating queries when required. Agents should be capable of providing answers to both simple and complicated questions in a timely manner.
The position demands an excellent standard of customer service, good English writing skills, and a high level of customer satisfaction.
Expectations
We’re seeking some Customer Support Agents (Full-time) to assist in providing email customer support and customer queries from around the world.
- Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
- Keep records of issues/problem for further investigation from functional teams
- Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication via email/chat or other support channels.
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
- Meet personal/team’s targets
- Follow communication procedures, guidelines, and policies
- Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
- Work with managers on the customer feedback

Yêu cầu công việc

Requirements
- High sense of responsibility and enthusiasm.
- For those who have outstanding performance after 3 months, we may extend the contract for full-time employment.
- Good computer skills (familiar with MS Office & Google applications).
- Attention to details and desire to learn
- Excellent interpersonal skills.
- Flexible, adaptable to new changes
- Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications
- Ability to work independently and in a team.
- College students and freshmen are preferable
- Excellent English skills, especially in writing and reading (no English certificate is required but English level should be equivalent to IELTS 6.5/TOEIC 850 and up)
Benefits
- Continuous training to fully develop your potential
- In-house classes: Yoga and BJJ
- Flexible working hours.
- International, fun, and professional working environment.
- Nap room for a quick rest
- Free in-house gym and game room for everyone: We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games
- An open and honest culture where people are valued, treated fairly, trusted, and empowered.
- 200% pay on holidays and 300% on Tet
- Laptop/computer and other equipment is provided
- Attractive benefits ( 8.5 - 11 mil/month)
Working time
- Operating hours: Monday through Sunday. (5 shift/week)
- 8 hours/ shift, working shift will arrange by manager within
+ 8AM - 9PM
+ 10PM - 7AM
- Required to work 40 hours per week. Shifts can be scheduled around agent availability but candidates with open schedules are preferred.
Working Address: Tam Trinh Street, Hai Ba Trung, Hanoi

Quyền lợi

Competitive Package (Annual Bonus, Profit Sharing)

English Working Environment, Mental & Healthcare

Flexible working hours, Pet-friendly space

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-10-02 02:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hỗ Trợ Khách Hàng - Mã tin đăng: 2999396. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 125 Minh Khai, Hai Ba Trung, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Dịch vụ khách hàng, Mới tốt nghiệp
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây