Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ TCG
Mức lương
10 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Ninh Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Recognise the customer&039;s circumstance and offer the best remedy.
• Handle all guest inquiries and requests in a professional and courteous manner.
• Ensure that all guests have a positive experience at the hotel.
• Support the front desk to perform check – in and check – out procedures when necessary
• Greet and welcome guests in a friendly and professional manner when they arrive.
• Provide guest information about hotel facilities, programs and other services and doing show rounds.
• Sell and upsell hotel services and additional services to guests including: room reservations, entertainment bookings, foods and drinks, tours, transportation services, conventions.
• Professionally respond to customer complaints; make an effort to successfully resolve complaints in accordance with established guidelines.
• Supervise and take care VIP guests during their staying at the Hotel.
• Provide services and remedies that will improve client satisfaction.
• Work in conjunction with your coworkers, supervisors, and other departments as necessary.

Yêu cầu công việc

• Customer oriented and professional attitude
• Trustworthy, reliable and teamwork spirit
• Working experience in hotel environment as a Guest Relations Officer or other related positions or
• Compassion
• Familiarity with hospital industry standards
• Working experience in service environment
• Outgoing personality
• A bachelor&039;s degree in hospitality management or another related discipline
• Communication abilities
• Professional certification in hotel management may be preferred
• Outstanding verbal and written communication abilities
• English Competency
• Ability of problem- solving in a timely and effective manner
• Critical thinking
• Excellent organizational and time – management skill
Technical competencies
• Proficiency with computer and relevant software programs
Leadership competencies
• Interpersonal skills is essential
• Good management skills is a plus

Quyền lợi

• A fun and dynamic work environment
• A opportunity to learn and grow in the hospitality industry
• A generous benefits package, including health insurance, meal allowance, uniform, etc.
• A competitive salary and bonus
• A chance to work with a diverse and multicultural team

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-08 14:35:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn - Mã tin đăng: 3641524. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên lễ tân khách sạn

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ TCG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Hợp đồng
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây