Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn

KHÁCH SẠN PETRO HOUSE
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
➢ Bà Rịa - Vũng Tàu (Bà Rịa - Vũng Tàu)
Kinh nghiệm yêu cầu
Cao Đẳng
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Fill in, update information in registration cards in database and file registration cards in folder.
Check and reply email booking
To take over duties from previous shift
To take reservations and record them in reservation logbook, master booking file.
To handle all keys for guests as requested and keys for all department
To provide information and assist all guest.
Register temporary residence online for all in house guest
To handle all inter-hotel, outside calls
Take messages upon request; handle guest wake up calls
Be familiar with all room types and rates in the hotel and their availability status; up-sell whenever possible.
Welcome guests upon arrival and check in according to established standards and procedures.
Handle guest complaints promptly according to established procedures and then report to Supervisor/ Manager and record in guest comment to send it to Hotel Manager and Sale in daily report
Send newsletter, hotel promotion for all guest in guest database
To attend meetings and trainings classes when required to
To remember and use guest’s surnames whenever possible
Check all the vouchers received by checking.
Return passport, ID upon the guest check out
Maintain a well-groomed appearance and a tidy work area.
Post all room charges without delay and note advance deposit in “room guest list”
It is strictly forbidden to make personal calls from the Switchboard /PBX/
Send daily report – guest arrival and departure stay over FCC to Hotel Manager & Vice Chairman at 6PM
Send Daily report- daily occupancy, guest comment to Hotel Manager and Sale Department in shift (9am & 6pm).

Yêu cầu công việc

- Experience: C&B acknowledgment, 2-3 years in similar position
- Education: Bachelor of Business Administration or Human Resources Management or legal
- Can work under high pressure, team-work as well as independent-work.
- Be pro-active, creative, decisive, keen, and flexible in handling duties.
- Possess integrity and honesty
- Other skills:
• Strong communication and interpersonal skills across all levels of the organization
• Good spoken and written English skills.
• Good computer skills and typing skills (including Microsoft Office capability)
• Teamwork spirit, flexibility, sense of responsibility and well-organized manner.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-04-07 13:12:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn - Mã tin đăng: 2578301. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

KHÁCH SẠN PETRO HOUSE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Lễ Tân (Receptionist)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Cao Đẳng
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/04/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây