Nhân Viên Quản Lý Chất Lượng

GENTHERM VIETNAM CO., LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Scope of Position:
• Provide leadership for quality technician during the shift and to implement product inspection, test, quality supervision for a production line as defined in the Quality Control Plan in order to ensure that all products manufactured in Gentherm Vietnam highly satisfy all aspects of quality requirements
• To support and cultivate a culture of First-time quality, Zero Defects and Continuous improvement
Responsibilities:
• Lead and provide technical guidance's to quality technician.
• Assign tasks and supervise implementation of tasks from Quality technicians during the shift
• Regular failure collection and initial analysis (collect information e.g. environment, picture, operator etc.). Input failure data input into the non-conformity system (IBS system)
• To be responsible for the final evaluation and decision (rework, scrap, immediate repair) regarding any enquires about inferior product or customer complaint regarding any of the company’s products or services
• To capture real production condition at time it cause defect through 5W2H method and to implement initial defect analysis e.g. from D1 to D3 which including defining containment actions to resume line to production while meeting all quality related requirements.
• To approved for containment actions on shift
• To stop shipment to ensure that non-conforming product do not ship to customer and stop production to correct quality problems or process that do not conform to requirements
• Ensure that existing inspection equipment is calibrated and certificated
• Perform material transaction in the system within related Quality module
• Assure for fulfilment of training for all members within managed areas
• Ensure evaluation of, and reporting on performance of product and process quality in the shift. Took appropriate actions to continuously improve product & process quality and customer satisfaction
•Follow up corrective actions and confirm effectiveness of those actions
• Other tasks as assigned

Yêu cầu công việc


•Education: Bachelor degree in Engineering
•Experience:
- At least +01 years experienced with the same or similar position
- Minimum +02 year in Manufacturing environment; automotive industry is preferred
- Proven record of high level of compliance and quality mind set
•Competencies:
- Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
- Must adopt a practical approach towards work
- Must be methodical
- Problem solving and analytical skills – able to analyse data and information from different areas of the business and come up with a summarized conclusion and argument.
- Team work skills – able work in a team and in harmony with all team members but at the same time confident of
own skills and opinions.
- Leadership skills - ability to lead team to achieve set results
- Spoken and written English
- Computer skills, presentation (Excel, Word, Powerpoint)

Quyền lợi





Training oppotunity





Free lunch





Professional and friendly working environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2021-04-09 09:43:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Quản Lý Chất Lượng - Mã tin đăng: 1863157. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GENTHERM VIETNAM CO., LTD

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Sản Xuất, Tự động hóa/Ô tô, QA/QC
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây