Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu - Logistics Officer (Temporary)

CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Key Job Purpose :
•To manage ordering & importing.
•To monitor delivery work operation to end uses which is executed by contracted provider.
Summary of Functional Duties & Responsibilities:
- To prepare documents for customs clearance and manage import work conducted by contracted provider while providing required documents and information.
- To provide documents to distributors to input the goods in distributor's warehouse
- To receive order from Sales Department/Customers, place orders to distributors and monitor orders until they are completed.
- To monitor delivery work operation to end uses, prepare necessary documents for direct sales from company.
- To input sales into SAP system
- To prepare documents for import license application
- To do other task relevant to logistics department such as prepare, print label for buying goods,...
- To join logistics and/or other trainings
- To read update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
- To support Managers/Supervisor to made, review and improved standard operating procedures and guidelines.
*** Working Location: Sysmex Vietnam - Hanoi Branch: 10th Floor, Vinaconex Building, 34 Lang Ha st., Dong Da Dist., Hanoi
*** Working Time: Temporarily 8 months.

Yêu cầu công việc


REQUIREMENT:
- Diploma in College/ University or equivalent
- Min 2 years working experience of total management of logistics work in international business in terms of healthcare
- Stock Management, Importing Work, Logistics Process Management,
- Skills and Knowledge Required: Microsoft office (word, excel, powerpoint...), English Communication
- High sensitivity to fulfill task accurately using logic and data, positive mindset of customer satisfaction and compliance
- IVD business, Accounting & Logistic IT system (like SAP system)
- Flexible to respond to regional training/meeting
BENEFIT:
•Attractive Salary
•Allowance of: Transportation + Meal + Phone
•Annual leave
•Health and Other Insurances: as per company policy
•Working environment: professional and dynamic.
•Opportunity to develop long term career path in logistics field.

Quyền lợi





Attractive Salary





Health and Other Insurances: as per company policy





Allowance of: Transportation + Meal + Phone


Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-12 17:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu - Logistics Officer (Temporary) - Mã tin đăng: 970519. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CTY TNHH SYSMEX VIỆT NAM

Quy mô: 50-100 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Xuất nhập khẩu, Vận chuyển/Giao nhận
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây