Night Manager

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN NAM HỘI AN
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Assists to prepare and update the Front Office Departmental Operations Manual.

  • Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.

  • Submits all guests / employees incident reports.

  • Familiarize self with all kind of emergency procedures and take command post until a hotel executive arrives and takes over during the emergency situations

  • Acquaint with the rate structure, room categories, F&B outlets and all kind of facilities that provide in the hotel.

  • Coordinate with credit department for guest credit arrangement and billing instruction.

  • Handle guest’s complaint and special request tactfully, record down in internal log book and copy to the department concerned for necessary action taken.

  • Inspect rooms assigned to VIP guests and make sure those rooms are in good condition with amenities prior to guests arrival.

  • Greet the VIP guest upon their arrival, check-in and escort to room. Bid farewell to them upon their departure from hotel.

  • Conduct a courtesy call to the guests as required and assist to arrange the departure transportation if necessary.

  • Review all folios for VIP guests a night prior their departure as to avoid any irregular item was posted.

  • Assist Executive Housekeeper to keep valuable lost and found items if necessary.

  • Handle guest’s sleep out, double-locked and unlocked as requested by guests.

  • Conduct floor patrol and hotel premises with security during overnight.

  • Prepare / save the necessary reports for the following days to review.

  • Review the guest in-house rate, check flash report, room analysis report etc., assure all figures are accurate before circulate to executive committee member in the morning.

  • Coordinates with Front Desk on voucher, billing instructions, deposits, rebates etc., to minimise bad debts, skippers, untraceable charges and allowance.

  • Supports Departmental Trainers through ongoing feedback and assistance at monthly meetings.

  • Assist to develop the skills and effectiveness of all Front Office associates through the appropriate training, coaching, and/or mentoring.

  • Encourages associates to be creative and innovative, challenging and recognising them for their contribution to the success of the operation.

  • Ensures that associates follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.

Yêu cầu công việc

  • Excellent command of English reading and writing ability is required; 

  • Hotel Management or Business Degree preferred 

  • Minimum of 1 year managerial or 2 year supervisory experience in hotel front office operations 

Quyền lợi

  • Bảo hiểm theo quy định

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-10 06:30:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Night Manager - Mã tin đăng: 814766. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 7 Tòa nhà PVcombank, Đường 30/4, Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhà hàng / Khách sạn
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây