Office Assistant

VIET THAI INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Employee Experience: provide and continue upgrading office experiences to stakeholders regarding service quality and engagement activities (where needed).
Team Management : manage operational team including technician, security and cleaning to ensure smooth and effective daily operation.
Front office/reception management: main contact point for visitors welcoming & hosting, navigating visitors among assigned areas, communicating info/guidelines, and other front office support.
Cost control: monitor and effectively utilize budget to balance office efficiency within budget constraints.
Office administration: responsible for completed office activities management including office payment for products/services, monitoring and controlling daily office operation, providing office support to users (R&M, Security, Cleaning….etc), arranging office visits, support CEO office/BOD for meeting arrangement, control facilities, and buildings.

Yêu cầu công việc

Proven working experience as Office Administator (over 5 years of working experience), Hospitality background is preferred.
Technical Skills: Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint)
Soft skills: Problem- Solving, Communication, Attention to Detail, Writing clear and concise reports
Education: Bachelor&039;s degree in Business Administration, Office Management, Hospitality Management, or a related field.
Other Requirements: Fluent in English communication
Work- related skills: Technical Proficiency, Planning, Analytical Skills, Time Management, Data Management, Customer service, presentation.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-30 14:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Assistant - Mã tin đăng: 4847757. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 135 Nguyen Huu Canh, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây