Omni Channel Team Lead

CÔNG TY TNHH BATA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Responsibilities
1. E-Commerce: 80%
1.1.Strategic Planning and Implementation:
-Oversee online channel development strategies
-Create business plan align with organization’s vision and goals and execute online stores
-Collaborate with Marketing team to create promotion programs, deliver a consistent message across all platforms (e-letter, ads, websites…), make plan for establishing & enhancing brand image
1.2.Business Operations:
-Run and drive sales in multiple digital platforms to reach the business goal
-Monitor traffic and performance of the digital channels, analyze sales results and initiate corrective action where required
-Update and manage data of customers’ information, support customer consultation via different selling channels, collect feedback to improve CRO and customer experience
-Keep a complete track of online marketers, competitors and consumer trends
-Create a comprehensive business model for Omni Channel presence
1.3.Inventory:
-Monitor inventory status and supervise online product’s warehouse keeper, assure the product’s quantity and product always at best condition
-Responsible for comparing sales figure and inventory, check and input end-of-month bill in POS
1.4. Innovation:
-Research and expand the potential selling channels to increase online channel’s KPI
-Propose necessary supportive service for each selling channels
-Deploy suitable Customer Service programs for each selling channels
2.Retail: 20%
2.1. Training:
-Organize training for staff in store
2.2. Store management:
-Ensure smooth day-to-day operations in store
-Regularly update new campaigns to store
-Track store shipment plan and actual delivery
-Regularly check cash, bank account statement in store
-Work with contractors on design, layout, construction… on store renovation
-Work with landlord on lease agreement
2.3. POS:
-Creating new employees in POS
-Daily tracking sales status: Daily sales report, SIR, SOR
-Any other any issues in POS
3.Report
-Do weekly and monthly reports on sales results, revenue or as required

Yêu cầu công việc


Requirements
-University degree in Business Administration/ Marketing/ Commerce… or equivalent professional qualification
-Strong knowledge of E-commerce principles, strategies and techniques
-3 - 4 years of experience in digital marketing, e-commerce operations, retail, shopping settlement, customer service… in a multinational and professional working environment
-English and computer proficiency (Microsoft Word, Excel, Outlook…)
-Personal specifications:
•Strong leadership skills
•Have ability to work either individually or with a team.
•Have ability to handle situations and communicate well.
•Honest, self-motivated

Quyền lợi





Attractive salary and bonus





Social & healthcare insurance as Vietnamese Labor Law





Professional and dynamic working environment


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-28 01:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Omni Channel Team Lead - Mã tin đăng: 1067750. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BATA VIỆT NAM

Quy mô:
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán lẻ/Bán sỉ, Dệt may/Da giày, Thời trang
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây