Administer the entire food & beverage and rooms division operation in such a manner as to bring into effect the superior product and service by making the difference in accordance with policies and procedures adopted by the Retreat.
Quản lý bộ phận ẩm thực nhà hàng và kết hợp với bộ phận lưu trú để mang lại hiệu quả tốt nhất về dịch vụ, tạo ra sự khác biệt phù hợp với chính sách và các quy định đã đề ra của khu nghỉ dưỡng.
Duties and Responsibilities:
Nghĩa vụ và trách nhiệm
• Directly responsible for the restaurant, the bar, kitchen, front office, maintenance and gardens ensuring a smooth running, profitable operations within the framework of the resort, reporting to the Hotel Manager
Trực tiếp chịu trách nhiệm và đảm bảo vận hành trôi chảy các bộ phận nhà hàng, quầy bar, bếp, sảnh, bảo dưỡng bảo trì và sân vườn, mang lại lợi nhuận cho resort, có trách nhiệm báo cáo trực tiếp với Tổng quản lý.
• Responsible to maintain the overall welfare of our employees by providing them with the training and resources to take care of our guests.
Có trách nhiệm đào tạo nhân viên, cung cấp nguồn lực để phục vụ khách hàng 1 cách tốt nhất
• Developing and enforcing standards, policies and procedures in the food service, restaurants and beverage areas.
Xây dựng và thực hiển các tiêu chuẩn, chính sách, thủ tục đúng quy chuẩn về dịch vụ ăn uống, nhà hàng
• Developing, monitoring and taking corrective action of annual operating budget, via controllable costs, progress reports.
Phát triển, giám sát ngân sách hoạt động hàng năm thông qua việc kiểm soát chi phí, kiểm tra báo cáo tiến độ
• Establishing and maintaining positive two-way communications with related departments.
Thiết lập và duy trì thông tin liên lạc hai chiều tích cực với các phòng ban liên quan
• Supporting managers with an effective training programme to make them aware of the expectations and responsibilities that their position entails.
Hỗ trợ, quản lý chương trình đào tạo hiểu quả để họ nhận thức được sự kì vọng và trách nhiệm của từng vị trí họ đảm nhận
• Identifying and solving problems in a timely fashion.
Xác định và giải quyết vấn đề một cách kịp thời
• Delegating authority and responsibility to managers in a way that the resort operation runs smoothly.
Có quyền han và trách nhiệm quản lý để resort hoạt động trôi chảy
• Appraising managers/employees performance and using effective coaching and counseling for positive improvement.
Kiểm tra công việc quản lý/nhân viên và thực hiện hiểu quả việc đào tạo để phát triển 1 cách tích cực