Operation Manager - Shopee - Lâm Đồng

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Lâm Đồng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Responsible for monitoring CS agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients
· Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
· Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
· Taking part in improving quality of all units in CX & System within agreed development period
· Following and making sure all team members are actively involved activities Service Improvement and Motivation Program
· Taking decision about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
· Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
· Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
· Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others
· Handling escalation cases from customers to ensure due process is adhered properly with highest customer service oriented mindset
· Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.
· Managing an Inbound team comprises of Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
· Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
· Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
· Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
· Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs

Yêu cầu công việc

· Good at English
· Manage team > 60 agents
· 1+ year exp in Assistant Operation Manager/Operation Manager position in Callcenter
· Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives
· Experience in managing to performance targets desired
· Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities
· Strong personality and leadership
· Intermediate to advanced reporting skills

Quyền lợi

· 13th-month salary, Social insurance, annual leave, recompense (holidays, Tet)
· Company trip, team-building events
· Performance appraisals every year
· Working Time: Mon – Fri (9:00 – 6:00pm) & Bi Sat
· Compliance fully to Vietnam labor code
· Annual health checkup
· Salary: Follow scheme salary
· Extensive coaching and training
· Bonus: twice a year

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-09-28 08:52:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Manager - Shopee - Lâm Đồng - Mã tin đăng: 2213507. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Kinh doanh / Bán hàng, Tư vấn
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/10/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây