Operations Admin Executive

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI THỜI TRANG TỔNG HỢP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Operations Admin:

Coordinate meeting schedules, book and prepare meeting rooms.
Ensure accurate and timely payment of store operations expenses.
Conduct weekly store visits to review performance and provide timely support for optimal operations.
Manage and report taxi card usage.
Prepare equipment for new store openings and guide store teams on payment processes.
Ensure accuracy in payment for business expense claims.
Act as the main point of contact for internet and store tracking issues, coordinating with other departments.
Control and process monthly payments for operations expenses (e.g., stationery, drinking water, courier, utilities).

Supporting Tasks:

Handle any other tasks assigned by the line manager.
Provide administrative support to the Operations team.

Yêu cầu công việc

Relevant Experience:

2- 3 years of experience in administrative or operations support roles, ideally in retail.
Bachelor’s degree in Business Administration or related field.
Strong organizational skills, attention to detail, proficiency in MS Office, good communication skills, and ability to multitask in a dynamic environment.

Competency
(Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)

Operational: Ability to coordinate meetings, manage administrative duties, and ensure smooth store operations through regular reviews and visits.
Managerial: Basic leadership skills to manage tasks and ensure smooth operations for store support and administrative tasks.
Technical: Knowledge of expense management and payment processes; proficiency in tracking and managing operational expenses.
Human & Cultural: Good communication and interpersonal skills, with a collaborative approach to working across departments and with store teams.

Quyền lợi

Allowances
Training and Development
Annual Leave
Health Checkup
Salary review
Insurance
Laptop

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 07:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Admin Executive - Mã tin đăng: 4679123. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: Tầng 4, Tòa nhà Central Retail, 163 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây