Operations Manager (Tiếng Nhật)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Performance management through top Quartile, Middle and Bottom Quartile segregation and identifying training and coaching needs.
- To be the Key contact for all problems and queries with specific business assigned.
- Identify and drive continuous improvements and initiatives in process
- Responsible for following agreed governance model, escalation & communication plan
- Collaborate with internal teams.
- Oversight of team – organizes resources, sets goals, carries out strategy from Executives
- To ensure training of new staff on the corporate policy rules to be adhered to
- To monitor and document work schedule of staff and absences.
- Ensure that all audit related issues are brought to a close
- To ensure that the buddy system is put in place to maintain the operation with minimal disruption in times of annual leave/sick leave/study leave and daily working hour schedules
- Build strong partnership with the client by growing and nurturing the existing relationships to ensure operational cohesion & effective foundation for future growth
- Taking weekly and monthly calls with clients to understand the expectations from the teams and provided updates
- and client on a day to day basis; reporting responsibilities
- To ensure that all internal customer queries are followed up on a timely basis
- Establishing and managing relationship with stakeholders
- To ensure team members achieve agreed standards in relation to their job assignments.
- Hiring of leads and managers, training, inductions, employee & client satisfaction scores, performance Appraisals and attrition management
- Coach & mentor Team lead so that they are able to manage their teams better
- Managing the operations seamlessly, ensuring timely SLA delivery along with maintaining high level of employee and customer satisfaction

Yêu cầu công việc

- Working under the pressure
- Fluency in English (Speaking, listening, writing and reading). working 100% English.
- University/Colleges required.
- Need to have any 3rd language (Mandarin, Japanese & Korean).
- 5 years minimum supervising/leading a team of 50 or more people, in a call center/contact center environment.
- Experience in a high-growth organization strongly preferred.

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-06-06 11:05:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Manager (Tiếng Nhật) - Mã tin đăng: 3564003. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: 1.000 - 4.999 nhân viên
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/01/1970
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây