PA to GM cum Quality Manager

SHILLA MONOGRAM QUANGNAM DANANG RESORT – THE SHILLA HOTELS & RESORTS, SAMSUNG GROUP
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Huyện Điện Bàn - Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Complete the operations and procedures of the department at the request of executive and keep them up to date at all times
Maintain a systematic document management system; Keep documents secure and keep records
To improve service quality, measure VOC (phone monitoring, Mystery Shopping, CSI, etc.), suggest improvement plan according to the result, support implementation of improvement, and F/up
Responds to incoming calls; Answer kindly to inquiries from outside or internal staff. Provide necessary information, and record if customer / employee&039;s leaves message
In order to maintain the sales concept of THE SHILLA brand, review the sales department &039;s checklist, revise and supplement it, and conduct a monthly check followed the check - up and F /up
Manage the meeting schedule of executives: Book tickets, accommodation, vehicles, etc. on business trips
Prepare meetings; Prepare the meeting agenda, minutes, meeting schedule, etc., and distribute it to the person concerned after receiving approval from the supervisor
Attend training programs offered by the company
In order to improve the service process, review / revise / supplement check checklists and distribute daily / weekly / monthly checklists to the site so that periodic process checks are performed. Suggest and implement a process improvement plan based on periodic inspections (monthly / quarterly / semiannual), VOC, and VOB comments
If necessary, perform other tasks related to work

Yêu cầu công việc

Understanding hotels, duty-free distribution and leisure service industries
Bachelor degree in Business Administration(Required); Masters degree or MBA (Marketing) preferred
At least 3 years of customer contact department experience (room, food, leisure etc.) or on-site support department
At least 3 years of experience in management innovation (including 6 Sigma, quality control) is required
Outstanding communication skills(Negotiation/Presentation/Speech/Listening)

Quyền lợi

*Professional and friendly working environment
*Competitive benefit package
*Attractive salary
- Uniform + staff meals are provided
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year
- 24h accidental insurance, health care insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-12-16 22:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin PA to GM cum Quality Manager - Mã tin đăng: 3106474. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

SHILLA MONOGRAM QUANGNAM DANANG RESORT – THE SHILLA HOTELS & RESORTS, SAMSUNG GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản lý, điều hành
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/01/2023
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây