Plant HR & Admin Officer (KCN Gò Dầu, Long Thành, Đồng Nai)

CAREERLINK'S CLIENT
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Đồng Nai , Huyện Long Thành
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


1. Administration:
- Operating telephone switchboard to answer, screen and forward calls.
- Hotel reservation at Dong Nai, Ho Chi Minh and other locations upon request.
- Distributing incoming fax and mail.
- Arranging of Cleaners, Drivers, Securities at Dong Nai Plant.
- Managing the general administration matters at the Plant.
- Managing and controlling Plant’s office equipment, stationery, drinking water, EMS out, medicines, office supplies etc.
- Responsible for creating PR-PO, buying and paying for minor office purchases, expenses, office supplies.
- Making all monthly forms that shared together in HR & Admin.: Innova booking, Delivery document etc. .
2. Human Resource:
- Collecting Health Insurance Claim form, processing and following up until its close.
- Responsible for collecting, checking timesheet, overtime at the Plant and report to Line Manager monthly.
- Colleting C65-HD form and completing sick or maternity document then send to Line Manager monthly.
- Training Labour Regulation, Labour Agreement and other policies for new Plant staff, distributing uniforms and registering her/his finger for timekeeper machine and inputing personal profile into HRM software.
- Registering tax indentification number for new staffs.
- Making periodical report for Diza.
- Drafting HR documents assigned.
- Other tasks assigned by Line Manage.
3. Plant Manager Secretary:
- Recording weekly minutes meetings, following up and reminding report submitting or feekback from relative staffs or departments.
- Assisting Plant Manager arranging programs, working or appointment schedules with partners.
- Distributing information from Plant manager to relative staffs or departments and receiving their feedback.
- Receiving and checking all documents and contracts from staffs or departments before submitting them for Plant Manager’s approval.
- Seeking for quotations, contacting contractors and suppliers assigned by Plant Manager.
- Making reports assigned by Plant Manager.
- Other tasks assigned by Plant Manager.


* Others:
- Meal: Provided
- Transportation: Not provided
- Working time: Mon - Sat.


Yêu cầu công việc


- Background in related field, preferably in Accounting/ Administration;
- Good in English skill (reading & writting) and computer skill;
- Good in communication skill & team work;
- Careful, patient, hard working;
- Need to have high analytical skill with a lot of common sense lead to problem solving, planning, implementation and control to meet company goals and objectives;
- Ability to work under pressure and meet tight deadlines.


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-24 20:00:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Plant HR & Admin Officer (KCN Gò Dầu, Long Thành, Đồng Nai) - Mã tin đăng: 1149534. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Phòng 307, Lầu 3, Tòa Nhà DMC, 535 Kim Mã, Quận Ba Đình, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký / Hành chánh, Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Trình độ yêu cầu
cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/03/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây