Process Improvement and Automation Manager

GO VIET TECHNOLOGY TRADING COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Analyze contact center data and contribute to organizational strategic plans through meaningful insights, trend analysis, customer behavior reports.
- Work closely with Care Tech Indonesia to deploy/ implement automation for daily operation to reduce care manpower, optimizing care process and cutting the cost. AND/ Explore additional support channels, tools and automation to improve support experience.
- Introduce best industry practices and ensure quick deployment or enhancements of processes and systems
- Develop understanding of our business processes and ensure resolution in the most efficient manner
- Monitor and track the performance metrics for Vietnam contact channels for support - phone, email and social media
- Engage, align and create accountability for stakeholders on the knowledge sharing process across teams
- Be involved in cross-functional projects on customer/driver / merchant satisfaction - working with product, marketing teams to enhance the overall customer experience

Yêu cầu công việc


- Overall 3+ years of experience in care Tech and/ or contact center and/or operations and proven record on building customer satisfaction, optimizing process, cutting cost.
- Strong stakeholder and project management capabilities
- Knowledge in care Tech, CRM (Salesforce, Zendesk, Nanorep, Helpify, Social Studio…) and Apex coding is an advantage
- Ability to multitask and remain calm under pressure, especially during peak hours or intense situations
- Can thrive in a fast-paced environment and feel comfortable with a very high level of responsibility
- Exceptional interpersonal, customer service, problem-solving, verbal and written communication skills
- Complete understanding of contact center metrics/ process
- Decisiveness and attention to detail
- Data-oriented mindset
Keys Success:
- To reduce the incoming contact.
- To increase automation percentage in overall care process.
- To optimize process, decrease AHT, increase utilization, decrease the number of agent, reduce cost per ticket.

Quyền lợi





18 annual leave days





Laptop for staff





GoPay credit for staff


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-14 23:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Process Improvement and Automation Manager - Mã tin đăng: 1054277. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Floor 6th, RomeA Building, 117 Nguyen Dinh Chieu, Ward 6, District 3, HCM City

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn, Thực phẩm & Đồ uống, Hàng tiêu dùng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây