QA Manager (Customer Experience)

CXO SEARCH
Mức lương
40~45mil vnd
Địa điểm làm việc
Ho Chi Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 years
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Direct management of QA Supervisor and QA Specialist in Customer Experience Center


  • Analyze and evaluate staff performance to develop performance plans to drive excellence providing weekly

  • coaching and feedback

  • Maintain a thorough knowledge of product, policies, and technology

  • Monitor according to Customer Experience Center Director and company expectations

  • Maintain accurate and sufficient documentation of calls via QA scorecards, including positive observations, as well as areas of needed improvement

  • Provide ongoing QA Call Evaluation reporting and notification to CEC Operations

  • Participate in monitoring and calibration sessions with CEC Operations

  • Oversee certification of all employees during the new hire process

  • Other Related Duties:
    – May give presentations and mentoring to new employees
    – May participate in action planning meetings
    – Perform ad-hoc tasks assigned and report to Customer Experience Center Director

Yêu cầu công việc

  • Education : University Graduated up

  • Languages: Highly advanced communication and writing skills in English

  • At least 3 years experience in a similar position

  • Performance Management background

  • Strong organization and planning skills

  • Excellent interpersonal and communication skills

  • Pleasant personality and honest

  • Competency in computer skills

  • Knowledge of MS Office and Google Suite

  • Experience in customer service center quality assurance and management of QA departments for customer service and collections

  • Proven knowledge of customer service center operations, collections and client relationships

  • Ability to perform critical analysis and propose solutions

  • Ability to communicate effectively with all levels in the organization

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-09 02:00:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QA Manager (Customer Experience) - Mã tin đăng: 836057. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CXO SEARCH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 years
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/09/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây