Quality Assurance Manager

THE GRAND HO TRAM STRIP
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Ven Biển, Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Việt Nam (Bà Rịa - Vũng Tàu)
Kinh nghiệm yêu cầu
cao đẳng
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Coordinate Quality Execution System (QES) execution including following up on action plans.
Prepare monthly reports to the Vice President of Hotel Operations, reporting on the status of each project and achievements made, together with areas of concern.
Retrieve, analyze and disseminate information from such business tools as IHG’s Guest Satisfaction Tracking System (GSTS), Employee Satisfaction Pulse Survey (ESPS), financial data and other sources of information.
Develop a 360 way of working within the hotel and encourage that interaction with other InterContinental hotels.
Coordinate any necessary training for the implementation of processes with the Training Manager and the relevant Department Heads.
At the close of process ensure that all quality projects initiated in the hotel continue and are regularly monitored.
Follow up on focus groups during process development with the areas concerned and with areas that have Quality & Continuous Improvement implementation to constantly monitor effectiveness and compliance.
Guide and advise teams on processing of all relevant data for measurement of each project and the subsequent follow up required depending on each project.
Lead the quality and continuous improvement process and culture within hotel.
Conduct briefings on Quality and Continuous Improvement and results achieved to ensure that all employees are aware of IHG’s Total Quality Management (TQM) philosophy and can participate effectively.
Be the key driver of all Quality meetings and initiate action by the hotel to ensure deadlines are met and overall results achieved.
Identify root causes of problem areas in conjunction with the relevant teams, work on solutions and develop subsequent new or revised processes ensure that the problems are eliminated or resolved.
Identify future Quality and Continuous Improvement projects within the hotel.
Carry out any other tasks/duties as requested by the Vice President of Hotel Operations.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

Must be fluent in Vietnamese and English both reading and writing.
Degree: Bachelor’s degree.
Must have organizational and interpersonal skills
Computer skill: Must have good knowledge in PMS, Microsoft Word, Excel and PowerPoint.
Years of experience: Minimum of 2 years’ related experience.
Job location: InterContinental Grand Ho Tram, Holiday Inn Resort Ho Tram Beach - Ba Ria Vung Tau Province
Must have a well-groomed appearance.
Others: Must previously work as Quality Assurance Manager or Assistant Quality Assurance Manager at InterContinental hotel.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

Health Insurance
Employee Transportation
Achievement Award
Monthly Service Charge
Annual Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-10-22 14:03:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Assurance Manager - Mã tin đăng: 2254568. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: The Grand Ho Tram Strip | Hai Ha Building, District 1, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Chất Lượng (QA/QC)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
cao đẳng
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây