Quality Control & Training Manager -Trưởng Phòng Quản lý Chất Lượng và Đào Tạo

NGÂN HÀNG TMCP TIÊN PHONG
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Building and improving internal reporting system, processes.
Training and evaluating working efficiency of all staffs in QC & Training department and Operation Division.
Organizing weekly/monthly meetings of department.
Monitoring and speeding up the implementation and deployment plans of staff resources to ensure the fulfillment of KPI targets of QC & Training department and other departments.
In charge of designing training and quality control programs for all departments in Operations Division.
Other related tasks as required by Head of Operation Division.
Contact point to work with other departments
Responsible for managing all activities of Quality Control (QC) and Training department.

QUALITY CONTROL

Proactively proposing quality initiatives by requiring the compliance with policies and procedures to ensure quality; developing new models; making changes to maintain and improve the quality of operating processes.
Regularly updating professional knowledge to ensure the monitoring is closely carried out with current regulations.
Detecting and promptly handling mistakes/problems affecting service quality of Operations.
Controlling quality of activities of all departments in Operations to ensure the compliance with processes and regulations.

TRAINING

Performing periodic working reports for line manager.
Participating in setting up processes, building scenarios and training skills of customer service for all Operations.
Collaborating with contact points from other relevant departments to improve operating activities.
Designing and managing training plans based on needs of departments.
Performing other tasks as required by Head of Operations.
Monitoring reports of quality and efficiency of staffs in Operations for re-training plans.

Yêu cầu công việc

Ability to analyze data, report, fulfill tasks within deadlines.
Ability to solve problems requiring accuracy and speed.
Good communication in Vietnamese and English.
Good ability to communicate, present, train, manage and motivate staffs.
Positive thinking and enthusiastic in work.
MS Office proficiency (Work, Excel, PowerPoint…)
Graduated from University of Finance/Economics/Banking or relevant fields.
Experience in managing over 5 staffs.
At least 5 years of experience at middle or senior management level in department of Training/Quality Control at finance companies or banks.

Quyền lợi

Phụ cấp
Tăng lương
Chăm sóc sức khỏe
Máy tính xách tay
Đồng phục
Đào tạo
Phụ cấp thâm niên
Bảo hiểm theo quy định
Thưởng
Chế độ nghỉ phép

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-20 23:08:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    30 - 45

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Control & Training Manager -Trưởng Phòng Quản lý Chất Lượng và Đào Tạo - Mã tin đăng: 540510. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Licogi 13- 164 Khuất Duy Tiến- Thanh Xuân-Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Ngân hàng,, Bảo hiểm,, Tài chính / Đầu tư
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây