Quality Monitoring Specialist/Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng

MONEYCAT VIETNAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc



  • Evaluate call quality of Phone Verification, Customer Service and Telesales staff.

  • Training staff to improve call quality and customer service of the company

  • Running training sections for new employees

  • Propose training plan, coaching and implement staff performance evaluation

  • Give suggestions about new changes and improvements for training materials

  • Propose solutions and recommendations to improve and enhance the quality of customer care for line manager to minimize risks and errors.

  • Write processing procedures for Customer Care programs

  • Track and report the working results of the teams daily or monthly

  • Prepare call quality report of employees by daily, weekly, monthly and other relevant reports if required

  • Analysis campaign reports of the department

  • Other tasks will be assigned if any


Yêu cầu công việc



  • Bachelor Degree or College Degree in Business Management, Banking/Finance or other related fields.

  • At least 1-2 years experience in QA/QC for call center, bank or finance company.

  • Good command of English, both in speaking and writing

  • Experienced in training and coaching.

  • Experienced in image editing - Photoshop is a plus

  • Good at logical thinking and problem-solving skill

  • Good communication and inspiration for employees.


Quyền lợi


  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-04-17 05:03:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quality Monitoring Specialist/Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng - Mã tin đăng: 1903162. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MONEYCAT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Quản lý điều hành , Quản lý chất lượng (QA/QC)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/05/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây