QUẢN LÝ KHÁCH SẠN - HOTEL OPERATIONS MANAGER

CÔNG TY CỔ PHẦN YẾN SÀO NHA TRANG
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Lâm Đồng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 20 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

OPERATIONS MANAGER DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

Dealing with Suppliers / Vendors for quality products involving Purchase Manager and providing performance assessment of vendors every quarter to HO Purchase.
Assessing and reviewing customer satisfaction and service recovery process.
Inspecting all departments for SOP implementation.
Identifying staff learning needs and assisting with the development
Ensure SOP implementation in all departments and check the same during routine operational checks. Consultant /GRM guidance to be taken wherever required.
Meet all dept. heads to review & train the staff to upkeep the human capital.
Monitor the co-ordination between all departments for smooth & efficient operations.
Monitor and maintain operation & overhead costs in order to maintain maximum revenue to the organization.
Monitor the purchase/indent / requestions of each department, the accounts receivable (collection from debtors), and the accounts payable (payable to the vendors/suppliers, etc).
Providing timely and constructive feedback to all direct reports as and when required either formally or informally.
Conduct weekly / Daily meetings with marketing people for inquiry & follow up & conversion to grow up the business.
Fully responsible for all aspects of all departments.
Working in DaLat city.
Conduct regular operations team meeting with all the HOD daily / weekly to discuss routine operational matters, sales targets, GSTS feedback / RSTS feedbacks and action taken for service recovery, and also any staff issues. Minutes of the meeting to be sent to GM/RGM.
Inspecting all departments with their respective Manager for cleanliness, ambience, service readiness, staff grooming & hospitality culture.
Randomly inspecting the stores (F & B / Kitchen) to check the stock in hand (quality, par stock levels, expiry, etc) with the F & B Manager & Chef.
Ensure the premises are in operative condition as per the category of the unit to receive & serve the guests.
Support and work with all Head of Departments in all aspects of running this hotel.

Yêu cầu công việc

EDUCATION:
Degree LevelBachelor&039;s degree Minimum
Degree Field(s)Hotel, business or hospitality management.
EXPERIENCE:
Minimum 3 to 4 years of work experience in a 3 to 5 Star Hotel as a Deputy Manager, Asst. Operations Manager or Hotel Manager.

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-08-17 15:32:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin QUẢN LÝ KHÁCH SẠN - HOTEL OPERATIONS MANAGER - Mã tin đăng: 2168129. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN YẾN SÀO NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng , Nhà hàng / Khách sạn , Du lịch
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 20 năm
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/07/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây