Quản Lý Thủ Tục Và Quy Trình Chính Sách (Policy Process And Procedure Manager)

CÔNG TY CP DƯỢC PHẨM PHARMACITY
Mức lương
đến 100 triệu vnđ
Địa điểm làm việc
➢ 248A Nơ Trang Long, Bình Thạnh - Bình Thạnh (Hồ Chí Minh)
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Overall responsibilities include assessing, designing business processes, and coordinating the execution of continuous improvement programs and performance management to improve customer satisfaction, service quality and delivery, employee engagement, cost reduction, and organizational communication across departments.


Working closely with business leaders to develop and align Organization Designs, Standard of Procedures (SOPs), policy, process, tools, systems, programs to meet overall business improvement strategy;


Evaluates, measures, and controls business processes to ensure that business outcomes are in harmony with an organization’s strategic goals;


Work collaboratively across all departments of the organization to define and analyze the problems in business operations for process or human resource improvement;


Analysis the data of non-conformity findings, products’ defects or customer complaints to suggest the solutions for improvement;


Together with internal auditors in finding solutions for improvement, and provide recommendations and action plans to leaders to improve performance, or solving problems related to process implementation or in alignment with others departments;


Do the compliance visit to fix the gaps between current and expectation;


Recommend changes to eliminate the risks in internal control;

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

At least 05 years working experience at the same position level


Good command in English


Business Acumen & Partnership: ability to understand the business and align HR’s activity to meet business and employee needs at both strategic and operational levels;


Well organized, ambitious, flexible but decisive, with the ability to communicate and effectively influence others;


Ability to frame clear problem statements, use objective information and data to help solve challenges and generate options and solutions for business leaders.


Ability to analyze data, compose documents in systematic approach (SOPs, policy…)


Proven experience in managing talent review, succession planning, organizational design, coaching and development.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

- Having chances to get attractive company bonus every month/year


- Company trip once a year + Joining party


- Salary and position is reviewed 1 time a year


- Bonus by individual ability and company’s performance.


- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits


- Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-11-11 16:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Quản Lý Thủ Tục Và Quy Trình Chính Sách (Policy Process And Procedure Manager) - Mã tin đăng: 968756. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Quản Trị Nhân Sự (HR)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/12/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây