Receptionist

CÔNG TY CỔ PHẦN CHỨNG KHOÁN PHÚ HƯNG
Mức lương
tới 12 triệu
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 21, Phú Mỹ Hưng Tower, 08 Hoàng Văn Thái, Phường Tân Phú, Quận 7
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Control Stationery.
- Check and revise stationery requests from Locations, Division. Order stationery and follow up on the delivery.
- Make the payment request.
Expenditures Payment.
- Check bills and make the payment for the express cost of the company.
- Manage parking register of H.O and Branches: register & cancel of motorbike & car, then make a payment every month.
- Manage and maintain photocopy machine, fax machine & printer of H.O and Branches: buy new toner, refill toner, etc and make payment.
- Check bills and make payment for the following expenses: electricity & water, telephone, internet, ADSL, VDC, Office rental, Apartment rental, newspaper, car rental, other expenses, etc.
- Make Taxi fee payments every month.
Receptionist.
- Receive and transfer telephone calls / take messages / welcome guests and conduct guest in contact with the right person in charge/control and manage fax in and out / document in and out for all Division in the company and make sure that all documents be signed by receivers.
- Booking airplanes & hotels for employees when receiving requirements.
- Supervise suppliers and contractors who come to the office.
- Reservation meeting room.
Other tasks assigned by the head of General Affairs and back-up for General Affair member.
- Making reports is regulated and requested.
- Other tasks assigned.

Yêu cầu công việc

Able to work under high pressure.
Proficient in English.
High sense of responsibility.
Skillful in using computer.
Graduated from College, University majoring in a foreign language, foreign trade.
Good communication skill and teamwork skills.
Amiable and friendly with everybody.
With experience in Admin, secretary.

Quyền lợi

Participating in company training programs
Consider salary increase once/year
Health insurance package at PJICO (Supervisor level or higher
Support costs when participating in training courses of the company
Get annual health care, 24/24 Accident Insurance (HEALTH INSURANCE), and Social Insurance with a100% salary package
Holidays: 12 days/year
Allowance for lunch and parking at the building
Competitive salary package according to ability
Bonus includes: KPI bonus, year-end business results, and Tet holiday up to 3.5 months salary (including 13th month)

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-28 14:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Receptionist - Mã tin đăng: 2835379. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 3, tòa nhà CR3-03A, 109 Tôn Dật Tiên, Phường Tân Phú, Quận 7, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/07/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây