Record Managemnent Officer (Nhân Viên Hỗ Trợ Tín Dụng - Thế Chấp)

CÔNG TY TÀI CHÍNH TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN MỘT THÀNH VIÊN SHINHAN VIỆT NAM
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Be responsible for customers’ documents storing as well as information safe and confident.
- Update information into collateral module as required.
- Update mortgage contract with customer, issue the certificate of the car ownership document keeping.
- Escalate issue and coordinate with line manager to investigate reoccurring anomalies or irregularities to determine their frequency and cause then recommend potential solutions.
- Support CS Hotline to explain relevant enquiries of customers after disbursement.
- Check again all information and documents of car/home loan before disbursement.
- Daily management of collaterals following company policy.
- Assist RMT Head to manage Non AL team performance and daily works.
- Perform other tasks assigned by line Manager.

Yêu cầu công việc

Hình thức nộp hồ sơ

Bấm vào nút NỘP HỒ SƠ để ứng tuyển

Quyền lợi

Yêu cầu khác

Qualification
- University graduate preferably in Finance, Accounting, Business Administration.
Work Experience
- At least 3 year of related experience in document management in financial services companies, professional in Car/Home Loan management.
Knowledge
- Basic knowledge: Finance, banking knowledge preferred
- Computer skill: Computer skills (MS Word, Excel, Power Point)
- Languages capability: Good command of spoken and written English and Vietnamese
Skills
- Pleasant attitude with excellent interpersonal skills
- Teamwork spirit and management skill are required
- Professional appearance
- Negotiation, decision making, problem solving skills
- Having driven license

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-06-10 19:02:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Record Managemnent Officer (Nhân Viên Hỗ Trợ Tín Dụng - Thế Chấp) - Mã tin đăng: 2020516. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 3, Becamex Tower, 230 Đại lộ Bình Dương, Phường Phú Hoà, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng, ,
Cấp bậc
Hình Thức Làm Việc:
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây