Relationship Manager

ORIENTAL SAIGON (OPUS SAIGON_ HỘI AN SENSE & MANDARINE RESTAURANT)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


MAIN RESPONSIBILITIES:
Other key priorities are listed below:
 Manages customer relationship through drafting proposals and contracts, responding to customer inquiries, as well as organizing arrangements as they relate to social and corporate events ie: set-up and execution of social and corporate meetings, meals and special events. Provides direction and supervision of meeting and/or catering logistics to catering and event services managers and other departments and team members responsible for event execution.
 Represents the hotel and conducts conferences with individual customers by telephone or in-person to solicit and close group and local catering business.
Meets with and entertains customers, conducts property
tours and promotes facilities and services and within parameters, has discretion to negotiate contracts with customers and commission agreements with vendors.
 Responsible for planning and on site execution of large events.
 Assists in the physical movement of hotel or customer equipment or furnishings as necessary to complete a
tight turn-around of public function space.
 Audits customer checks and department charges and files to ensure accuracy.
 Supervises staff in creation and distribution of accurate written materials.
 Ensures that contracts, menus, letters and reports are completed according to Hotel standards and policies.
 Re-book functions and follow-up with customers by sending a thank you.
 Compiles Food and Beverage post event report

Yêu cầu công việc


What are we looking for?
A Meeting and Banquet Sales person serving OPUS SAIGON is always working on behalf of our Guests and working
with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
 Sales in Hospitality (or related major) with at least 3 years of experience
 Positive attitude and good communication skills
 Commitment to delivering a high level of customer service
 Excellent grooming standards
 Strong leadership skills, whereas it is evident that you can effectively manage and motivate a team to
perform beyond expectations
 Strong analytical skills so to understand key business indicators and competitive trends and develop
approaches to these challenges
 Excellent selling capabilities (go-getter attitude) and the ability and desire to coach selling techniques to
Team Members
 Excellent organizational and planning skills
 Experience in a similar role with a proven track record

Quyền lợi





Competitve salary





Du lịch hàng năm





Trợ cấp cơm trưa tại Công ty


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-07 21:40:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Relationship Manager - Mã tin đăng: 1091788. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 12 Phan Kế Bính, phường Đa Kao, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng, Hàng không/Du lịch, Nhà hàng/Khách sạn
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây