Sales Admin

CÔNG TY YOUNET
Mức lương
thoả thuận
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 70 Lữ Gia, quận 11, TP. HCM, Quận 11
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Internal Process Implementation (80%)

Assist Account team, Sales Admin in preparing quotations and following progress of the invoices, payment contracts.
Support Sales Admin to create and modify documents, weekly or monthly reports. Contact and conduct initial follow-ups on media (influencers) buying process.
Input/Update data into system and provide to Account team.

Others (20%)

Other tasks requested by Line Manager.
Support composing & organizing internal activity.

Yêu cầu công việc

Education:

Bachelor’s degree in business administration/accounting/finance/HR or relevant field.

Knowledge:

Understanding of media/influencer marketing field is a big plus.

Skill:

Expert in MS Excel, Word, having a business mindset and a head for numbers and data.
Proficiency in English (both verbal and writing skills) is a plus.

Experience:

At least 6-month working experience with the same role

Mindset/Attitude:

Be trusted, adaptable and supportive.
Cautious, detail-oriented, and responsible.
Ability to work & adapt to the environment of a fast-paced entrepreneurial company.

Quyền lợi

Occasion-based offerings: Birthday, wedding, maternity, …
Competitive salary, 13th month salary, annual bonus.
Parking support
Premium healthcare insurance
Company trip, Year end party, Team building
12 days of annual leave & 5 days of sick leave
Performance appraisals and promotion every year
Free in-house entertainment facilities: foosball, book tree, coffee and snack
Equipment for work (PC / laptop)
Standard health check

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-25 18:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Mã tin đăng: 2719894. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 301-500 nhân viên
Trụ sở: Lầu 2, Lữ Gia Plaza, P.15, Q.11, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính / Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Hạn nộp hồ sơ
15/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây