Sales Admin (Phòng Thiết Bị Và Vật Tư Y Tế) [HCM]

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ KỸ THUẬT TÂN LONG
Mức lương
trên 8 triệu
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 14/7A Thân Nhân Trung, Phường 13, Quận Tân Bình, Tân Bình
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Take care instrument tender/project/quotation/logistic:

Check tender information, arrange documents for tender as normal requirements. Manage and filling tenders.
Support document for logistic declare goods
All task related (if any)
Keep track all document issue under SAP systems.
Monitor and support instrument tender/instrument projects from start to end.
Data management: update and manage all customer data, relating report formats…
Handle import license of medical device
Tracking quotations and contracts: support sales to prepare, deal with clients, send, filling.
Do regular reports to Branch Manager:

Sales report and forecast to Branch Manager.

Request and tracking client’s entertainments as per regulation and requested.
Enhance customer relationships: visit, promotions, sample, gift, flowers…on special occasion birthday, opening…).
Receiving orders, notes, messages, complaints...and hands to person in charge.
Connect and coordinate all relevant teams as service, operation team to solve complaints from clients and follow up:
Product, price

Daily supports - Customer service:

Trouble shoot plan and quality

Track and remind payment as contract by requested or by contracts.
Prepare, manage catalogue, control and arrangement as team requirement.
Report by assignment (Cash advance, expense report, payment request …)
Support to sales team as per requested.

Contract term, payments

Shipping and delivery.

Admin support:

+ Translation (if any), expense requests, document in-out…

Yêu cầu công việc

Female, from 24-26 years old. Bachelor of economics/business administration Colleges/University.
· Good MS Office: Excel, Power Point. Prefer the person who can use Corel, Photoshop.
· Good English in communication, writing and reporting.
· Good business acumen & service mind; very good interpersonal, communication & problem solving skills.
· Smart, dynamic, positive open minded, good team works spirit.
· At least 01 year of working experience as sales secretary/sales assistant/sales support in medical device/pharmaceutical business. Experience with tender is preferred.
· Good sense of details and organized work approach, patient person.
· Ability to work in emergency case or under pressure, arrange events, administration.

Quyền lợi

+ Opportunities to be trained in the professional environment to maximize your potential
+ Medical, annual leaves: as regulation of Vietnam
+ Lunch at company by company’s chef.
+ Young team mates, dynamic working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-26 17:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin (Phòng Thiết Bị Và Vật Tư Y Tế) [HCM] - Mã tin đăng: 2727958. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 14/7A Thân Nhân Trung, Phường 13, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam Ho Chi Minh 0

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự, Y tế / Dược, Thư ký / Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây