Sales Clerk cum Receptionist (Vung Tau Sales Office)

CÔNG TY TNHH NHÀ MÁY BIA HEINEKEN VIỆT NAM
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu , Thị Xã Phú Mỹ
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly
- Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.
- Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers
- Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports
- Updating data reporting for making Sales Promoters salary
- Collecting data to support Supervisor to make report
- Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition.
- To do payment for Office supplies for settling all debts in advance
- Handling the Sales Office switchboard, in and out mails/goods/ newspapers and matters relating to guests, visitors to ensure providing good services to internal and external customers.
- Updating company's telephone directory to the intranet for staff's use.
- Following up the meeting room booking to promptly reply to the requests for meeting room.
- Unlocking the main entrance daily for staff and guests to enter the office for their working purpose.
Following the payments relating to incoming mails/goods that need to be paid by cash (import taxes, service charge,...) so that the mails/goods will be timely released to relevant departments.
- Receiving registrations for monthly staff sales/daily lunch cancel to combine into a list for sending to Payroll.
- Booking air ticket, hotel, providing taxi, petrol coupon to staff in case of Admin Executive's absence to maintain continuous administration service provided to staff at Vung Tau Sales Office

Yêu cầu công việc

- College graduate in Business Administration/ Accounting…At least 2-year experience in Sales Admin role.
- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
- Reliable, accurate, impartiality
- Conversant with spoken and written English
- Good office skills (MS office, filing…)

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-12-10 10:20:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Clerk cum Receptionist (Vung Tau Sales Office) - Mã tin đăng: 1007406. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 15 Tòa nhà Peakview, số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký / Hành chánh, Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2-5 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/01/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây