[SCG - LS - Help Desk Support

CÔNG TY TNHH NGÓI BÊ TÔNG SCG VIỆT NAM
Mức lương
thỏa thuận
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu (Bà Rịa - Vũng Tàu)
Kinh nghiệm yêu cầu
cao đẳng
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Provide a single point of contact for technical services and maintenance for users with varying levels of IT knowledge.
Implement new hardware to end-users including backup and transfer of end-user’s data and files from old PC to replacement PC.
Follow and adhere to the Company’s code of conduct, safety procedures and compliance with the applicable laws strictly.
Analyze and document common issues facing end-users to create solutions or manuals that users can implement/follow
Identify, log, diagnose and resolve technical problems with software applications or network systems
Perform day-to-day operation and maintenance e.g. installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading within the organization&039;s desktop computing environment.
Cooperate with existing vendors to evaluate the new technology that is available and make recommendations to supervisor on using that technology.
Maintain the organization’s databases with up to date solutions and clear record of activities.
Maintain installed PCs, networks, telephone systems and peripherals with routine maintenance.
Initiate potential changes and system improvements to present to supervisor for consideration and implementation.
Build and install PCs, telephone systems, wireless networks and peripheral devices (such as printers, scanners, mobile and smart phones) related to desktop infrastructure, in accordance with the organization’s policy and standards.

Yêu cầu công việc

Yêu cầu công việc

EDUCATION BACKGROUND;

Bachelor&039;s degree or higher in Computer Science, IT or related filed.

WORKING EXPERIENCE;

0-3 years of relevant experience in IT network/systems administration or relevant role in a medium to large enterprise

COMPETENCIES/SKILLS;

Proficient in the use of necessary program or software such as Anti-Virus software, MS Office, etc.
High English proficiency (Speaking/Listening/Reading/Writing).
Good knowledge of various operating systems and databases e.g. Windows, Linux, Mac OS, Windows Server products, iOS or Android.
Good understanding of the latest in network hardware, software, technology, and trends.
High communications and problem-solving skills.
Strong responsibility, reliability, flexibility and service mind.

Quyền lợi

Quyền lợi được hưởng

• Having chances to get attractive company bonus every month/year
• Company trip once a year + Joining party
• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Dynamic and sociable working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-01-12 13:32:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [SCG - LS - Help Desk Support - Mã tin đăng: 2354757. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY TNHH NGÓI BÊ TÔNG SCG VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Phần Cứng Máy Tính/Điện Thoại
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
cao đẳng
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/02/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây