[SCG-LSP] - Help Desk Support

SCG VIỆT NAM
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Analyze and document common issues facing end-users to create solutions or manuals that users can implement/follow
Maintain installed PCs, networks, telephone systems and peripherals with routine maintenance.
Build and install PCs, telephone systems, wireless networks and peripheral devices (such as printers, scanners, mobile and smart phones) related to desktop infrastructure, in accordance with the organization’s policy and standards.
Implement new hardware to end-users including backup and transfer of end-user’s data and files from old PC to replacement PC.
Initiate potential changes and system improvements to present to supervisor for consideration and implementation.
Maintain the organization’s databases with up to date solutions and clear record of activities.
Identify, log, diagnose and resolve technical problems with software applications or network systems
Provide a single point of contact for technical services and maintenance for users with varying levels of IT knowledge.
Follow and adhere to the Company’s code of conduct, safety procedures and compliance with the applicable laws strictly.
Perform day-to-day operation and maintenance e.g. installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading within the organization&039;s desktop computing environment.
Cooperate with existing vendors to evaluate the new technology that is available and make recommendations to supervisor on using that technology.

12 . Carry out the tasks assigned by supervisor.

Yêu cầu công việc

EDUCATION BACKGROUND;

Bachelor&039;s degree or higher in Computer Science, IT or related filed.

WORKING EXPERIENCE;

0-3 years of relevant experience in IT network/systems administration or relevant role in a medium to large enterprise

COMPETENCIES/SKILLS;

Strong responsibility, reliability, flexibility and service mind.
Good understanding of the latest in network hardware, software, technology, and trends.
High English proficiency (Speaking/Listening/Reading/Writing).
Proficient in the use of necessary program or software such as Anti-Virus software, MS Office, etc.
Good knowledge of various operating systems and databases e.g. Windows, Linux, Mac OS, Windows Server products, iOS or Android.
High communications and problem-solving skills.

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 15:32:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [SCG-LSP] - Help Desk Support - Mã tin đăng: 2694349. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 117 An Phu Plaza, Ly Chinh Thang Street, Ward 7, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
CNTT - Phần cứng / Mạng, CNTT - Phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây