[SCG Plastics] Customer Service Executive

SCG VIỆT NAM - CÔNG TY TNHH NGÓI BÊ TÔNG SCG (VIỆT NAM)
Mức lương
thương lượng month
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh , Quận 3
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


- Prepare, proceed, review and monitor various documents such as contracts and other documents
- Contact current and prospective customers to sell and explain products, perform account rounding and solicit new business within the market areas
- Prepare and present proposals and quotes and recommends products based on customer needs
- Assist customers and arranges payment terms in accordance with established guidelines
- Perform in a manner that will prevent errors and omissions
- Collect blacklisted accounts on agency-billed policies
- Prepare and calculate product sales, invoicing, commissions and other accounting-related functions
- Create and maintains computer files and suspense for follow-up action
- Provide advisory support and assistance to the department supervisor as needed
- Provides administrative assistance and support
- Act as a customer support liaison for delivery scheduling, complaints, order writing and repairs
- Quote pricing to customers for new and existing products
- Provide product, service or equipment, technical and engineering information to customers by answering questions and requests for schedules and pricing via written correspondence and telephone contact
- Prepare worksheets for cost accounting by analyzing blueprints, plans and related customer documents
- Proceed orders for company products by collaborating with sales team
- Prepare repair station reports, quotations, warranty explanations and answers by collecting, analyzing and summarizing sales information
- Perform other job-related duties and responsibilities as may be assigned


Yêu cầu công việc


- Age: over 23 year olds with at least 2 years’ experience in customer service field
- Education: Bachelor Degree in related field
- Proactive & adaptive
- Good in coaching and teamwork
- Mature and be able to work independently
- Analytical and problem-solving skills
- Confidentiality, Responsible & Commitment
- Creativity, Deployment & Execution
- Comfortable on travelling nationwide
- Good command of written and spoken English (advantage)


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-05-26 19:00:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [SCG Plastics] Customer Service Executive - Mã tin đăng: 1337782. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SCG VIỆT NAM - CÔNG TY TNHH NGÓI BÊ TÔNG SCG (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bán lẻ / Bán sỉ
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1-2 năm
Trình độ yêu cầu
cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/06/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây