Sea Logistics Customer Care Specialist, International Supply Chain (02 Positions)

KUEHNE + NAGEL CO., LTD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Work location: 19th floor, No. 9 – Dao Duy Anh Street, Dong Da, Hanoi.
Work hour: 8:00 – 17:00, from Monday to Friday, one Saturday morning per month
* Job description:
Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our International Supply Chain (ISC) products, services + features.
You will support customers by providing helpful information, answering questions, + responding to complaints.
Your tasks and responsibilities:
• To create, review + refine customer reports.
• To ensure delivery against all financial targets + strategic objectives across ISC.
• To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the Operational Care Center (OCC), destinations + regional stakeholders.
• To support customer onboarding in line with working instructions, ensuring inclusion + transfer of customer requirements into the KN systems alongside the (initial) customer order.
• To collaborate with Finance to adjust credit limits based on daily business development + coordinate measures in case of challenges.
• To establish + strengthen operational relationships with customer contact(s) through daily interactions, regular care visits, pro-actively advising + consulting to ensure customer satisfaction.
• To qualify + enter customer orders into the operational execution process.
• To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
• To qualify customer inquiries + provide quotations within the given price band, in line with the guiding leeway in decision-making, following up to ensure quotations are accepted + closed.

Yêu cầu công việc

Your skills and experience:
• Basic knowledge about import/export process.
• Being careful and detail-oriented.
• Good command of English.
• Good at customer service and problem-solving skills.
• Bachelor Degree in International Business/ Supply Chain/ Logistics, or related field.
• Having at least 2 years&039; experience in the same position.

Quyền lợi

Attractive salary + bonus

Additional Health Care

Annual leave / Company trip/ Training

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-11-24 16:02:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sea Logistics Customer Care Specialist, International Supply Chain (02 Positions) - Mã tin đăng: 2302375. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

KUEHNE + NAGEL CO., LTD VIETNAM

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Tầng 11, Vincom Center, 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Vận chuyển/Giao nhận, Hàng hải
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/12/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây