Senior Brand Manager

CÔNG TY TNHH WIPRO UNZA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
hồ chí minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

ROLES:
To develop and manage Brand/Category plans in line with portfolio strategic direction to achieve volume, share and profit targets.
KEY RESPONSIBILITIES:
Brand Planning
• Prepare and gain approval for annual brand plans supported by expenditure budgets.
• Develop brand/category strategies in line with portfolio objectives in respect of volume, contribution and share.
Brand Management
• Brief and manage advertising and design agencies to ensure effective brand campaigns are developed, produced and implemented.
• Provide effective brand merchandising and promotional strategies that are relevant to the market.
• Develop and maintain effective working relationships with Marketing, Sales colleagues to facilitate the exchange of information and to promote commitment to and implementation of the brand strategies.
• Manage all aspects of brand communication.
• Achieve legal and management approval for materials prior to printing/production as required
Resource Management
• Adopt a Risk Management approach to his / her role & responsibilities consistent with the regulation of Vietnam
• Manage the delivery of marketing materials as required to Sales colleagues to aid execution of brand activities in accounts and field.
• Manage funds to achieve delivery of agreed brand activities within agreed budgets and timings.
Information Management
• Consolidate consumer and brand performance data with insights and recommendations to the Head of MKT, colleagues, and senior management.

Yêu cầu công việc

• Good inter-personal and communication skills (English & Vietnamese)
• University Degree qualified in a Sales/ Marketing discipline
• Intermediate understanding/experience in Product and Manufacturing Knowledge, understanding of Consumer Research & experience in using marketing tools including consumer awareness /Trial, procurement and logistic processes
• More than 3 years experiences in Brand, preferably in the FMCG industry.
• Brand planning, Project Coordination and Budget Management skills

Quyền lợi

Attractive package, 13th month salary & yearly performance bonus

Health insurance

Training

Cập nhật gần nhất lúc: 2021-02-20 18:10:11

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Brand Manager - Mã tin đăng: 496913. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: KCN Việt Nam Singapore , Bình Dương , Viet Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Quảng cáo/Khuyến mãi/Đối ngoại, Marketing, Hàng tiêu dùng
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/03/2021
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây