Senior Customer Relationship Management Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN S&S GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

This iconic group focuses on delivering excellence to local clients and represents world re-known ultra-luxury brands in watches and jewelry, automotive, fashion, livings décor and art. As part of the ongoing journey to achieve even greater personalisation in communication, we are looking for an established and care-to-details CRM Manager to be the strategic lead for CRM for the whole country.
* Performance management:
• Conduct Mystery Shopper frequently.
• Set up and manage Tele-survey for examination of service quality.
• Set up and manage report hotlines for the group.
* CRM automation:
• In-charge of the group CRM app.
• Set up digital personalised automation responses for customer enqueries and complaints.
* General CRM duties:
• Lead CRM strategy for the whole group, recruit and set up CRM department.
• Reach out for meaningful collaborations to seek more benefits to group clients.
• Create programme to share understanding of the benefits of data capture with the sales team through egg training, regular communications, reports.
• Budget management for online and offline plans.
• Closely manage the development of large-scale data projects with a hands-on approach.
• In-charge of Concierge team operation.
• Manage data capture, data analysis and customer journey analysis.
• Has rich culture in luxury lifestyle, great knowledge of luxury giftings, surprise and delights.
• Creative in hosting unforgettable memorable experiences and events for luxury clients.

Yêu cầu công việc

• Experience in operational process improvement and leading structured change/improvement projects.
• Strong interpersonal skills and able to display good leadership qualities, enthusiasm to motivate and drive a team.
• Degree in Business Administration/Marketing or Business related
• Ability to prioritize workload efficiently and able to work on a flexible schedule.
• Experience: Minimum 5 years experience working with luxury hospitality/ high-end travel agency/ event agency/Salesforce Marketing Cloud and data models for this role too.
• Proficient English: IELTS 6.5 (or equivalent) is a must.
• Highly detail oriented and excellent organization skills.
* WHY US: (BENEFITS)
• Annual teambuilding event.
• Working in a leading luxury retail corporation.
• Annual health check & Extra health insurance package.
• Very attractive income: competitive salary
• Opportunities to meet and network with high-class and business people who are your customers.

Quyền lợi

Opportunities to meet and network with high-class and business people who are your customers

Annual health check & Health insurance

Opportunities to have training trips and/or attending brand’s events

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-01-13 10:42:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Relationship Management Manager - Mã tin đăng: 2341461. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY CỔ PHẦN S&S GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Hàng cao cấp, Thời trang
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/02/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây