Senior Gaming Customer Service

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ BLUE BELT
Mức lương
tới 1,000 usd
Địa điểm làm việc
- Hà Nội: 05, Toà nhà W1, Vinhomes Westpoint, đường Phạm Hùng, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Nam Từ Liêm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service:
Build and enhance gaming knowledge base via an online platform. Set up knowledge base is required an if necessary.
Solve game related issues for the players via online ticketing system
Professionally resolve players’ questions, submitted to our CS channels and report to the game studio.
Train other members if needed
Compile reports for major questions and key CS metrics tracking.
Manage and collect players&039; feedback on CS channels and other community channels
Community Management:
Help players to stay informed about the game’s update through different social media channels.
Conduct market research to become the market expert of your region, and report for emerging trends and potential opportunities.
Create and administer surveys & share results with game teams.
Maintain communication with moderators to drive our community.
Manage day to day outbound communications and track key metrics.
Localization and Testing:
Translate from English to your native language, while retaining the style of the game.
Participate in helping the game by testing and report localization errors and bug.
Test translations and new functionalities before an update are released.

Yêu cầu công việc

Ability to handle difficult players in a professional and polite manner.
Ability to multitask.
Has experience using ticketing/ email systems such as Zen desk, Zoho, etc
Work experience in game industry is a plus
Ability to understand players concerns or situations easily.
English proficiency is a must
Good communication skills
Can work under minimal supervision.
Proven work experience of 2+ years as a Customer Service Representative.
Has passion for online/mobile games.
Good at times management

Quyền lợi

- Working hours: 9:00 ~ 17:00 (5 days per week);
- Modern equipment
- Free coffee, tea,...

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-06-24 16:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Gaming Customer Service - Mã tin đăng: 2827782. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: #1206-1207, Keangnam Landmark 72, Me Tri, Nam Tu Liem, Ha Noi

Thông tin chung

Ngành nghề
Công nghệ thông tin, Công nghệ cao
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây