Senior Research Analyst - Customer Insights

M_SERVICE (MOMO)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Interested in mobile payment revolution ?
Want to join the next Vietnam 100m-user-unicorn ?
We are looking for an active Senior Research Analyst with mission to constantly compile and translate market research into insightful, compelling stories that position the value of MOMO marketing solutions. Senior Research Analyst will be a part of the team building original research, developing surveys and assessments and managing and analyzing a variety of customer data (including both user behavior and usability research).
Job responsibilities
●Lead team and conduct large-scale, full-process quantitative surveys from project design to final reports
●Perform all tasks related to setting up, pooling of field recruiters, moderating interviews and focus groups, processing and analyzing insights/data for qualitative market research projects
●These tasks involve using various research methodologies and tools including but not limited to focus groups, in-depth interviews and many others depending on the nature of the project designs, especially related to mobile application
●Depending on individual projects a Research Analyst role may involve heavily in day to day management of projects or may be more supervisory, overseeing and coordinating others within the project team.
●Design, Build & Improve Internal Research Platform
●Required to provide to both qualitative & quantitative projects as well.

Yêu cầu công việc


Must have
●Experiences: 3~5 years
●Start-up Spirit
●Moderating capabilities, including strong ability to relate to people at all levels and an effective/flexible communication style
●Conduct in-house market research - Determine and align the capacity of the group to conduct researches in-house (includes pooling of field interviewers/ in-house researches)
●Good data/ insights analysis / interpretation skills
●Good project management skills; proven ability to cope with multiple projects and proven ability of good time management.
●Prepare survey prerequisites and logistics, such as discussion guide, vendor contacts, questionnaire, show cards, code book, tab sheet, etc. for in-house projects.
Nice-to-have
●Proficient with a variety of statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc.
●Proficient in BigQuery or other SQL-based platforms
●Proficient in SPSS, R/R Studio or other statistical analysis software
●Years of experience in relevant marketing or qualitative market research areas, work experience in a Market Research Agency is preferred
●UX Research Experiences

Quyền lợi





Attractive KPI bonus





Premium healthcare plan for you





Team Building


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-02-21 16:10:01

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Research Analyst - Customer Insights - Mã tin đăng: 1142432. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 12 Tan Trao, District 7, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing, Tài chính/Đầu tư, Hoạch định/Dự án
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây